با طرح ادعایی مضحک؛

بلینکن:به حمایت از نیروهای عراقی در مواجهه با داعش ادامه می دهیم!

بلینکن:به حمایت از نیروهای عراقی در مواجهه با داعش ادامه می دهیم!

وزیر امور خارجه آمریکا در گفتگو با شبکه العربیه با طرح ادعایی مضحک مدعی شد که کشورش به حمایت ها از نیروهای عراقی در مواجهه با داعش ادامه می دهد!

به گزارش خبرگزاری مهر، آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه آمریکا در گفتگو با شبکه العربیه با مطرح کردن این ادعا که کشورش به حمایت های خود از نیروهای عراقی در مواجهه با داعش ادامه می دهد، گفت: مهم است که عراق به محیط عربی خود بازگردد.

وزیر امور خارجه آمریکا با اشاره به روابط آمریکا با عربستان سعودی، گفت که واشنگتن روابط مهمی با ریاض داشته و این روابط چند دهه ادامه داشته است؛ روابط واشنگتن با عربستان سعودی ثابت بوده و رو به گسترش است.

آنتونی بلینکن ادامه داد: عربستان حمایت بزرگی از اوکراین در مقابله با روسیه انجام داده و ریاض در مجمع عمومی سازمان ملل علیه جنگ روسیه در اوکراین رأی داد.

کد خبر 5695450

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • بابائی IR ۲۰:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۹
      0 0
      و این در حالی است که از سال 2011 تاکنون برای همه مردم عراق، منطقه خاورمیانه و جهان ثابت شده که آمریکا جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی در عراق، سوریه وغیره همه جانبه حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
    • بابائی IR ۲۰:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۹
      0 0
      و این در حالی است که از سال 2011 تاکنون برای همه مردم عراق، منطقه خاورمیانه و جهان ثابت شده که آمریکا جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی در عراق، سوریه وغیره همه جانبه حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
    • بابائی IR ۲۰:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۹
      0 0
      واین در حالی است که عراقی ها بارها در رسانه های اعتراف کردند که آمریکا و متحدانش از تروریست های داعش در عراق کمک، حمایت و پشتیبانی می کنند.
    • بابائی IR ۲۱:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۹
      0 0
      آمریکا جنایتکار خودش داعش را وارد عراق کرده است
    • بابائی IR ۲۱:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۹
      0 0
      ائتلاف آمریکایی و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های به اصطلاح بین المللی از سال 2014 تاکنون از تروریست های داعش در عراق و سوریه کمک، حمایت و پشتیبانی نظامی می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
    • بابائی IR ۲۲:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۹
      0 0
      اوکراین از سال 2021 تاکنون محل آزمایش سلاح‌های غربی است.
    • بابائی IR ۲۳:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۹
      0 0
      فعالیت داعش در عراق و سوریه و غیره و با حمایت همه جانبه آمریکا و متحدانش ادامه خواهد داشت.
    • بابائی IR ۲۳:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۹
      0 0
      تروریست های داعش و سایر گروه های تروریستی از سال 2011 تاکنون با کمک، حمایت و پشتیبانی آمریکا و متحدانش جنایت می کنند، آدم می کشند و دست به اقدامات تروریستی می زنند.
    • بابائی IR ۲۳:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۹
      0 0
      از سال 2001 تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده که آمریکا جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر حامی اصلی تروریسم، القاعده و همه گروه های تروریستی در سراسر منطقه خاورمیانه و جهان بوده است.