۱۲ بهمن ۱۴۰۱، ۲۲:۰۵

مهر خبر می دهد؛

کمک فوری بورس به زلزله زدگان «خوی»

کمک فوری بورس به زلزله زدگان «خوی»

فرابورس ایران با بهره‌گیری از بستر تأمین مالی جمعی، اقدام به جمع‌آوری وجوه با هدف کمک به هم‌میهنان زلزله‌زده در خوی کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، فرابورس ایران با بهره‌گیری از بستر تأمین مالی جمعی، اقدام به جمع‌آوری وجوه با هدف کمک به هم‌میهنان زلزله‌زده در خوی کرده است.

در اطلاعیه فرابورس آمده است: از تمامی اهالی بازار سرمایه دعوت می‌کنیم با خریداری اوراق نیکوکاری در نماد «زلزله خوی ۰۱» از هزار تومان تا هر مبلغ دلخواه به یاری مردم خوی بشتابند. یادمان باشد هر یک از ما با ثبت کوچک‌ترین قدم‌ها برای کمک به هم‌وطنان زلزله‌زده‌مان، گام‌های بزرگی در این راه برمی‌داریم.

کمک فوری بورس به زلزله زدگان «خوی»

پذیره‌نویسی اوراق گواهی نیکوکاری «زلزله خوی ۰۱» از یکشنبه ۱۶ بهمن به مدت ۷ روز کاری انجام شده و خرید اوراق از طریق تمامی کارگزاری‌های عضو فرابورس صورت خواهد گرفت.

در اطلاعیه فرابورس ایران در این باره اضافه شده است: «فرابورس ایران پروژه تأمین مالی جمعی خیرخواهانه را در سال ۱۳۹۹ و بحران همه‌گیری کرونا تعریف کرده بود و با استفاده از این بستر بیش از ۲۰ میلیارد تومان تأمین مالی موفق برای رفع دغدغه‌های مالی پژوهشگران و تولیدکنندگان تجهیزات ‏پیشگیری و تولید تجهیزات دارویی و درمانی با استفاده از تمام ظرفیت انجام‌شده بود.»

کد خبر 5698745

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • اعتراض جمعی از کارکنان رسمی و بازنشستگان شرکت مخاب IR ۲۲:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
      0 0
      ارزش سهام عدالت 10 میلیون تومان است سالانه سود سهام عدالت را مبلغ بیش از 1 میلیون تومان واریز می کند ولی متاسفانه ارزش سهام اخابر کارکنان شرکت مخابرات ایران بیش از 300 الی 400 میلیون تومان بوده است سود سهام اخابر را در تاریخ 4 بهمن ماه سال 1401 را به مبلغ 500 الی 600 هزار تومان واریز کردند چرا؟
    • IR ۲۲:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
      0 0
      نامه بدون هماهنگی شورای رقابت و زیان ۱۰۰ هزار میلیارد تومانی سهام‌داران شورای رقابت ...بابد پاسخگو و جوابگو زیان ۱۰۰ هزار میلیارد تومانی سهام‌داران باشد
    • بازنشسته شرکت مخابرات منطقه تهران IR ۲۲:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
      0 0
      اعتراض چرا سود سهام اخابر را مبلغ 6043500 ریال واریز کردند؟ بازنشسته شرکت مخابرات منطقه تهران
    • اعتراض IR ۲۲:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
      0 0
      چراغی که به خانه رواست، به مسجد حرام است و این در حالی است که سازمان بورس با همدستی مدیران شرکت مخابرات ایران از سال 1398 تاکنون سود سهام اخابر کارکنان مخابرات را پایمال و ضایع می کند چرا؟
    • ۹ IR ۲۳:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
      0 0
      بورس راست مگیه سرمایه مارا که دود شده بده
    • ۹ IR ۲۳:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
      0 0
      بورس راست مگیه سرمایه مارا که دود شده بده
    • ناصر صائبی راد IR ۰۷:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۴
      1 0
      چادر نمیدن از اول زازلزه چوب روشنمیکنیم دستم سوخت رفتم اتوبوس پزشک امداد شهرک خوی قرص استامینفن داشتن زلزله اتل میخواد باند استرل نه چرا طبلیغ دروغ چادر حتی راضی نشدن قسطی بفروشن تنخا دعام مرگ بخدا بس شرمنده ۳ تا بچه م
    • IR ۰۸:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۴
      2 0
      وای خدا خیلی جالبه, از جیب مردم میزنن بعد خیر و نیکوکار میشن, واقعا اینا خرن یا مردمو خر فرض میکنن
    • IR ۲۰:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۴
      0 0
      متاسفانه بی نظمی در توزیع عادلانه کالاهای موردنیاز مردم باعث نارضایتی و نرسیدن کمکهای به تمام افراد نیازمند و حیف ومیل شده است !