۱۳ بهمن ۱۴۰۱، ۱۷:۴۹

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری:

تجهیزات بیشتری در اختیار شهرستان‌های با وضعیت بحرانی قرار گیرد

تجهیزات بیشتری در اختیار شهرستان‌های با وضعیت بحرانی قرار گیرد

شهرکرد_نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: ماشین‌آلات بیشتری در اختیار مناطقی چون شهرستان اردل قرار گیرد تا در شرایط بحرانی همچون بارش سنگین برف روزهای اخیر، با مشکل مواجه نشوند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام بعدازظهر پنجشنبه پس از بازدید میدانی از دهستان دیناران و روستاهای گرفتار و درگیر با برف در شهرستان اردل، اظهار کرد: در روستای لُشتر هستیم که در اثر بارش برف جاده دسترسی به آن مسدود شده است.

وی افزود: مردم به‌سختی و با استفاده از تراکتور درصدد بازگشایی جاده هستند چون ماشین‌آلات کم است.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری ادامه داد: فعالیت در شهرستان اردل انجام می‌شود و با اندک ماشین‌آلاتی که در شهرستان موجود است همه در حال کار هستند ولی هنوز به منطقه دیناران و روستای لُشتر نرسیده‌اند.

نکونام عنوان کرد: این وضعیت در شهرستان اردل حاکی از آن است که باید پشتیبانی‌ها شامل تجهیزات و ماشین‌آلات بیشتری در اختیار این مناطق قرار گیرد تا مردم در شرایط بحرانی همچون بارش سنگین برف در روزهای اخیر با مشکل مواجه نشوند.

وی خاطرنشان کرد: تا روز گذشته حتی برق در منطقه قطع بوده و راه‌ها هم بسته هستند، اگرچه مردم صبورند و شرایط را درک می‌کنند.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: خداوند برکات خود را بر سر مردم نازل کرده و امید است مردم نتایج این نعمات و ترسالی را در رونق کشاورزی خود ببینند.

کد خبر 5699285

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha