۱۷ بهمن ۱۴۰۱، ۱۶:۴۳

همزمان با ششمین روز دهه مبارک فجر؛

۸ طرح مخابراتی و ورزشی در آستارا بهره برداری شد

۸ طرح مخابراتی و ورزشی در آستارا بهره برداری شد

آستارا- همزمان با ششمین روز از دهه مبارک فجر هشت طرح مخابراتی، زیربنایی و ورزشی با اعتبار بیش از ۲۷ میلیارد تومان در آستارا به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، عنایت رضایی پور ظهر دوشنبه در حاشیه افتتاح پروژه‌های دهه مبارک فجر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ۶ طرح مخابراتی که شامل ۶ دکل مخابراتی و پوشش ۲۵ هزار نفر مشترک با اعتبار ۱۶۰ میلیارد ریال در آستارا به بهره برداری رسید.

فرماندار آستارا به حساسیت مکانی آستارا از نظر مرزی اشاره کرد و گفت: دیوار حفاظتی مرزی با اعتبار ۱۱ میلیارد تومان پس از ۱۷ سال امروز در آستارا اجرایی شد.

وی افزود: پروژه فوق که رودخانه فصلی است که با کوچک‌ترین بارش ظرفیت رودخانه پر شده و می‌تواند به شهر آسیب برساند که در دولت سیزدهم تلاش شد با توجه به شرایط کنونی و کمبود اعتبارات، با استفاده از بند ز و تبصره‌ای که ابلاغ شد توانستیم از ظرفیت خود رودخانه استفاده کنیم و مسدودسازی را انجام دهیم.

رضایی پور با اشاره به افتتاح طرح زمین چمن مصنوعی فوتبال در مدرسه پسرانه توحید گفت: این طرح مزین به نام سردار شهید سلیمانی است که در سال ۱۴۰۰ به آموزش و پرورش استان ابلاغ شد و امسال بر اساس تفاهم نامه‌ای با آموزش و پرورش آستارا با ۴۵۰ میلیون تومان به اجرا درآمد.

فرماندار آستارا بیان کرد: همه اعتبارات این طرح‌ها به طور کامل از سوی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان تخصیص پیدا کرده و از همه استانداردهای لازم برخوردار هستند.

گفتنی است؛ بازدید از مرزهای زمینی و ریلی، دیدار با خانواده شهید سیف زاده با حضور معاون استاندار از دیگر برنامه‌های اجرا شده در ششمین روز از آغاز دهه مبارک فجر در آستارا بود.

کد خبر 5702156

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha