۲۱ بهمن ۱۴۰۱، ۲۱:۳۲

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان خبر داد؛

برنامه ریزی گسترده صدا و سیمای مرکز زنجان برای راهپیمایی ۲۲بهمن

 برنامه ریزی گسترده صدا و سیمای مرکز زنجان برای راهپیمایی ۲۲بهمن

زنجان- مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان گفت: برنامه ریزی گسترده صدا و سیمای مرکز زنجان به منظور پوشش راهپیمایی پرشورمردم استان در یوم الله ۲۲ بهمن انجام گرفته است.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید محسن لطیفی گفت: برنامه ریزی گسترده صدا و سیمای مرکز زنجان به منظور پوشش راهپیمایی پرشورمردم استان در یوم الله ۲۲ بهمن همزمان با حضور حماسی مردم ولایتمدار و انقلابی زنجان در راهپیمایی ۲۲ بهمن، صدا و سیمای مرکز زنجان تمهیدات ویژه ای را در گرامیداشت این روز بزرگ انجام داده است.

وی افزود: «میدان انقلاب» ویژه برنامه اصلی شبکه اشراق در این روز است که از ساعت ۸ صبح بمدت ۲۵۰ دقیقه راهپیمایی مردم استان را به صورت زنده پوشش خواهد داد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان گفت: حضور مبارزان دوران انقلاب، کارشناسان و صاحب نظران حوزه‌های سیاسی و اجتماعی برای بررسی ابعاد مختلف پیروزی انقلاب اسلامی و تاثیرات شگرف آن در مناسبات بین المللی، ارتباط با شهرستانها، ارتباط با گزارشگران مستقر در مسیرهای راهپیمایی، پخش پیام‌های مردمی، اجرای سرود و موسیقی زنده و.... از جمله آیتم‌های این برنامه است.

لطیفی تاکید کرد: تصاویر حضور پرشور مردمی در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال با استقرار ۲ واحد سیار تلویزیونی در مسیرهای راهپیمایی در زنجان به صورت زنده و مستقیم پخش خواهد شد. همچنین مسابقه زنده تلویزیونی الدوز هم بصورت ویژه و در حال و هوای دهه فجر با سوالاتی درباره روزهای انقلاب اجرا خواهد شد، برنامه زنده شبانگاهی آیدین گونلر از ساعت ۲۱ به مدت ۶۰ دقیقه به انعکاس رسانه‌ای حضور مردم در راهپیمایی این روز می‌پردازد.

وی در خصوص برنامه‌های شبکه استانی صدا افزود: در رادیو استانی ویژه برنامه‌ی رادیو انقلاب (ویژه راه پیمایی ۲۲ بهمن) در دو بخش از ساعت ۹ و ۱۷، به روی آنتن رفته و راهپیمایی را به صورت زنده پخش می‌کند. این برنامه شامل آیتمهایی از قبیل حضور خانواده‌های شهدا و مبارزان دوران انقلاب در برنامه، بخش کارشناسی، ارتباط با مراکز شهرستانها، پخش سرودهای انقلابی و پیام‌های مردمی همچنین پخش زنده راهپیمایی ۲۲ بهمن زنجان می‌باشد و همچنین گروه برنامه طنز و پرمخاطب دوزدان هم با استقرار در میدان انقلاب به تولید و پخش زنده این برنامه می‌پردازند. برنامه‌های گلبانگ آزادی از ساعت ۳۰. ۲۰ شب ۲۱ بهمن و مسابقه ۵۷ از ساعت ۱۳:۳۰ بصورت ویژه به موضوع ۲۲ بهمن می‌پردازند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان افزود: همچنین سایر برنامه‌های صدا هم به فراخور زمان و موضوع برنامه به صورت ویژه به این موضوع خواهند پرداخت.

لطیفی افزود: معاونت اطلاعات و اخبار مرکز هم با تولید و ارسال ۲۰ خبر مکتوب به واحد مرکزی خبر، ۱۰ مورد خبر تصویری ویژه سایت و کانال، پوشش خبری راهپیمایی خانوادگی در ۲۱ شهر و ۸۰ روستای بزرگ، ۳مورد ارتباط زنده رادیویی و تلویزیونی با شبکه‌های سراسری و ۲مورد گزارش ویژه با عنوان حماسه حضور همراه مخاطبان خود خواهد بود.

وی افزود: معاونت فضای مجازی مرکز با پویش فجر انقلاب اسلامی در خصوص راهپیمایی خانوادگی ۲۲ بهمن، ضمن تهیه فتوکلیپ از تصاویر ارسالی مردمی از راهپیمایی، ابعاد مختلف حضور مردم را منعکس خواهد کرد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان تصریح کرد: مقدمات فنی این حضور پرشور با استقرار دو واحد سیار تلویزیونی، واحدsng، مایکروویو پرتابل، خطوط پشتیبان فیبر نوری، کوادکم و تاورکرین و تلاش بی وقفه ۸۵ نفر از همکاران مرکز از شب قبل از راهپیمایی فراهم خواهد شد.

کد خبر 5706076

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha