۲۵ بهمن ۱۴۰۱، ۱۷:۰۱

مدیرکل اوقاف اردبیل:

اتحاد و همدلی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن اردبیل مشهود بود

اتحاد و همدلی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن اردبیل مشهود بود

اردبیل-مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل گفت: حضور آحاد مختلف مردم در صحنه‌های انقلاب نشان داد که مردم پشت ولایت ایستاده‌اند و همچنان با همدیگر متحد و همدل هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام مهدی ستوده بعدازظهر سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: حضور آحاد مختلف مردم در صحنه‌های انقلاب نشان داد که مردم پشت ولایت ایستاده‌اند و همچنان با همدیگر متحد و همدل هستند.

وی بیان کرد: راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال پرمعناتر از همیشه پیام واضحی برای گروهک تروریستی منافقین و شبکه‌های معاند بود که نمی‌توانند خدشه‌ای در اتحاد و همدلی ملت ایران به وجود بیاورند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل با بیان اینکه کوچک شماری دستاوردهای انقلاب از مهمترین اهداف جنگ رسانه‌ای دشمنان است، گفت: دروغ‌های نسبت داده شده در رسانه‌های معاند نشان از خشم و انزجار آن‌ها از سربلندی و عزت جمهوری اسلامی است.

حجت‌الاسلام ستوده ادامه داد: اینکه یک کشور مستقل که مردم آنها از نظام جمهوری اسلامی حمایت می‌کند برای کشورهای استکباری قابل درک نیست و آنها فقط به فکر سلطه مجدد بر ملت ایران و غارت منابع همچون گذشته هستند.

وی با اشاره به پیشرفت چشمگیر جمهوری اسلامی در سال‌های اخیر، بیان کرد: همچنان که مقام معظم رهبری نیز به آن تاکید کرده اند ایران اسلامی در حال تبدیل به یک قدرت منطقه‌ای شده است.

کد خبر 5709586

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha