۲۶ بهمن ۱۴۰۱، ۱۰:۲۹

رئیس بنیاد مستضعفان مطرح کرد؛

تبدیل اموال متروکه به مولد/تورم باعث فقر می‌شود

تبدیل اموال متروکه به مولد/تورم باعث فقر می‌شود

رئیس بنیاد مستضعفان گفت: مولد سازی را به نحو احسن اجرایی می‌کنیم و اموال متروکه تبدیل به مولد می‌شود و این منطقی قوی است.

به گزارش خبرنگار مهر، پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان برنامه بنیاد در مراسم بهره‌برداری از ۷۵۰۰ طرح محرومیت‌زدایی بنیاد مستضعفان با بیان اینکه تمام تلاش خود را صرف محرومیت زدایی می‌کنیم گفت: اهتمامی که برای محرومیت زدایی صورت گرفته با کمک دولت بوده است.

وی ادامه داد: هم از ظرفیت قانونی استانداران استفاده می‌شود و هم امکانات بنیاد در خدمت برنامه‌های دولت است.

فتاح با بیان اینکه پروژه‌های به ارزش بیش از ۷,۰۰۰ میلیارد تومان هستند گفت: عدد واگذاری اسناد علوی به بیش از ۱۳۵ عدد رسیده است و به دنبال این هستیم تا در سال آینده اموالی که پهلوی از مردم غصب کرده بود را با نام مردم بازگردانیم.

رئیس بنیاد مستضعفان تصریح کرد: بنیاد پهلوی تبدیل به بنیاد علوی شده است و اعلام کرده‌ایم در طرح مسکن ملی هزار هکتار زمین در اختیار دولت قرار گرفت و حداقل ۲ هزار میلیارد تومان نیز وام اشتغال داده شده است.

وی گفت: موتور بنیاد مستضعفان روشن است و به سرعت کار خود را پیش می‌بریم.

فتاح با بیان اینکه مولد سازی را به نحو احسن اجرایی می‌کنیم گفت: اموال متروکه تبدیل به مولد می‌شود و این منطقی قوی است و اگر دولت قانون را با درستی اجرا کند آماده هستیم تا تجربیات مواد سازی در بنیاد را به دولت منتقل کنیم.

رئیس بنیاد مستضعفان اظهار کرد: بنیاد برای تهی دستان و محرومان است و باید مقابل فقر ایستاد و هیچ نگرانی از تمام شدن بنیاد نداریم آماده‌ایم تا این امانت را به مردم بدهیم.

وی با بیان اینکه برای محرومیت زدایی تلاش کرده‌ایم و باید جلوی فقط را بگیرم گفت: تورم باعث فقر می‌شود و امیدواریم به حمایت دولت جلوی فقر بیشتر گرفته شود و باید کاری کنیم تا مدیران ما به سمت کاخ نشینی نروند.

کد خبر 5710086

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha