۲۶ بهمن ۱۴۰۱، ۱۱:۱۲

معاون استانداری چهارمحال و بختیاری:

مسئولان کشوری به کمک کوهرنگ بیایند

مسئولان کشوری به کمک کوهرنگ بیایند

شهرکرد_معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: می‌طلبد مسئولان کشوری در سازمان راهداری، حمل و نقل جاده‌ای ایران و سازمان مدیریت بحران کشور به کوهرنگ کمک کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن حسین‌میرزایی صبح چهارشنبه در حاشیه بازدید از دهستان پشتکوه بخش مرکزی شهرستان اردل با شکرگزاری پروردگار برای بارندگی‌های خوب در استان تاکید کرد: فرمانداران و نیروهای راهداری و امدادی چهارمحال و بختیاری به‌طور شبانه‌روزی در حال فعالیت برای بازگشایی جاده‌ها و خدمات‌رسانی به مردم هستند.

وی کمبود ماشین‌آلات، امکانات و تجهیزات در چهارمحال و بختیاری را مشکل‌ساز دانست و افزود: در هفته گذشته هم مطابق بارندگی‌های مطلوب در شهرستان‌های کوهرنگ، اردل، بن و دیگر نقاط استان فرمانداران و نیروهای راهداری و امدادی به‌صورت شبانه‌روزی پای کار آمدند و برای خدمت‌رسانی به مردم فعالیت‌های مجاهدت‌گونه داشتند.

حسین‌میرزایی تصریح کرد: کمبود ماشین‌آلات، امکانات و تجهیزات در چهارمحال و بختیاری خدمت‌رسانی را با کُندی مواجه کرده است.

وی یادآور شد: به‌همین منظور می‌طلبد مسئولان کشوری در وزارت راه و شهرسازی، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایران و سازمان مدیریت بحران کشور برای دهیاری‌ها، شهرداری‌ها و راهداری‌های چهارمحال و بختیاری همت کنند و امکانات ویژه و خاص بدهند تا در مواقع اینچنین، برای خدمت‌رسانی به مردم شرمنده نشویم.

کد خبر 5710126

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • ناشناس IR ۱۴:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
      0 0
      پس شما چکاره هستید جناب معاون