۲۶ بهمن ۱۴۰۱، ۱۲:۴۷

دبیر جبهه فرهنگی و هنری ماح همدان خبر داد؛

حضور ۸۰۰ نونهال و نوجوان همدانی در اجرای بزرگترین سرود جهان اسلام

حضور ۸۰۰ نونهال و نوجوان همدانی در اجرای بزرگترین سرود جهان اسلام

همدان- دبیر جبهه فرهنگی و هنری ماح همدان از حضور ۸۰۰ نونهال و نوجوان همدانی در اجرای بزرگترین سرود جهان اسلام با عنوان «سلام فرمانده ۲» خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محسن نائینی چهارشنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: ضبط اثر جدید بزرگترین گروه سرود جهان اسلام با عنوان «سلام فرمانده ۲» با حضور ۱۰ هزار نفر دختر و پسر ۹ تا ۱۴ ساله از سراسر کشور به زودی آغاز خواهد شد.

وی ادامه داد: اثر جدید در مسجد مقدس جمکران با حضور هزاران نونهال محب اهل بیت (ع) در اسفندماه سال‌جاری ضبط خواهد شد و این سرود برای نیمه شعبان همزمان با ولادت امام زمان (عج) رونمایی و از شبکه‌های مختلف سیما منتشر می‌شود.

دبیر جبهه فرهنگی و هنری ماح همدان با اشاره به اینکه در متن سرود جدید به سردار شهید حاج حسین همدانی نیز اشاره شده است، ابراز کرد: از استان همدان نیز ۸۰۰ نفر در این برنامه ثبت نام و به یاد شهدای استان همدان و سر سلسله قافله شهدای همدان سردار شهید حاج حسین همدانی شرکت خواهند کرد.

نائینی خاطرنشان کرد: فراخوان ثبت نام از ابتدای بهمن‌ماه سال‌جاری همزمان در سراسر کشور آغاز شده و برنامه‌ریزی‌های مورد نیاز جهت اسکان و ایاب و ذهاب بچه‌ها نیز صورت گرفته است.

کد خبر 5710137

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha