۲۶ بهمن ۱۴۰۱، ۱۷:۴۷

استاندار کرمانشاه مطرح کرد؛

ضرورت اصلاح رویکرد بانک‌ها در تعامل با سرمایه‌گذاران کرمانشاهی

ضرورت اصلاح رویکرد بانک‌ها در تعامل با سرمایه‌گذاران کرمانشاهی

کرمانشاه- استاندار کرمانشاه از ضرورت اصلاح رویکرد بانک‌ها در تعامل با سرمایه‌گذاران و کارآفرینان کرمانشاهی خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدطیب صحرایی بعد از ظهر چهارشنبه در نشست پیرامون فعالیت‌های سازمان بورس منطقه‌ای کرمانشاه که با حضور محمدی سرپرست معاونت اقتصادی استانداری و مدیر بورس منطقه‌ای کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: استان کرمانشاه به دلیل همجواری با مرز عراق، برخورداری از اقلیم چهار فصل، طبیعت بسیار زیبا، جاذبه‌های متعدد گردشگری، منابع آبی و خاکی مناسب و نیروی انسانی توانمند از ظرفیت‌ها و مزیت‌های بسیار گسترده‌ای برای سرمایه‌گذاری در حوزه‌های مختلف برخوردار است‌.

وی افزود: یکی از راه‌های مناسب برای تأمین مالی پروژه‌های بزرگ و تحول آفرین استان و کمک به پیشرفت پایدار کرمانشاه استفاده از ظرفیت بورس منطقه‌ای بورس استان و فعالان بازار سرمایه است‌.

استاندار کرمانشاه با اعلام حمایت از اقدامات بورس منطقه‌ای استان در راستای افزایش نقش آفرینی این مجموعه در تأمین مالی پروژه‌های مختلف این حوزه، عنوان کرد: یکی از مجموعه‌های بسیار مهم تأمین مالی بانک‌ها هستند که متأسفانه در مقایسه با دیگر استان‌ها از رویکرد سختگیرانه‌تری در تعامل با سرمایه‌گذاران و کارآفرینان کرمانشاهی دارند.

وی ادامه داد: این سختگیری‌ها تبدیل به یک عرف و روال کاری در بانک‌های استان شده است و مجموعه‌هایی مانند بورس می‌توانند با رایزنی با مرکز تغییرات مثبتی در این رویکردها ایجاد کنند.

صحرایی همچنین خواهان کمک بورس منطقه‌ای به تسهیل در ورود شرکت‌های بزرگ استان به این بازار مالی شد و گفت: این تسهیلگری باید با یک برنامه‌ریزی گام به گام و اطلاع رسانی و اعتماد سازی مناسب در سه حوزه صنایع، کارآفرینان و مردم به خوبی انجام شود.

کد خبر 5710667

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha