۲ اسفند ۱۴۰۱، ۲۲:۲۹

استاندار مرکزی تأکید کرد؛

ضرورت حذف دلالان از بازار گوشت

ضرورت حذف دلالان از بازار گوشت

اراک-استاندار مرکزی گفت: حذف دلالان از بازار گوشت کاهش ۲۰ تا ۳۰ درصدی را در استان مرکزی به همراه داشته و باید زمینه حذف دلالان در این زمینه فراهم شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، فرزاد مخلص الائمه عصر سه شنبه در نشست ستاد تنظیم بازار استان مرکزی با اشاره به آخرین وضعیت بازار گوشت اظهار داشت: حذف دلالان از بازار گوشت کاهش ۲۰ تا ۳۰ درصدی را در استان مرکزی به همراه داشته و باید زمینه حذف دلالان در این زمینه فراهم شود چراکه این افراد در افزایش قیمت‌ها تأثیر داشتند.

وی با اشاره به اهمیت تولید مرغ در استان و نظارت بر قیمت گذاری مرغ گفت: قیمت مرغ در استان باید به گونه‌ای انجام شود که مرغداران متضرر نشده و تولید نیز متوقف نشود.

استاندار مرکزی با بیان اینکه تأمین نهاده‌ها از جمله وظایف مهم وزارت جهاد کشاورزی بوده، افزود: وزارت جهاد کشاورزی باید در راستای رفع دغدغه تولیدکنندگان به وعده‌های خود عمل کند.

وی با اشاره به اهمیت نظارت فرمانداران در برنامه‌های پایان سال گفت: فعالیت فرمانداران شهرستان‌های این استان از ابتدای اسفندماه برای نظارت بر بازار، جاده، اسکان مسافران و اجرای طرح‌های نوروزی به صورت شبانه روزی است.

کد خبر 5714957

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha