۵ اسفند ۱۴۰۱، ۱۳:۳۶

مسئول دبیرخانه پنجمین جشنواره ملی تئاتر کمدی خندستان:

آثار جشنواره تئاتر کمدی خَندستان از شنبه در اصفهان اجرا می‌شود

آثار جشنواره تئاتر کمدی خَندستان از شنبه در اصفهان اجرا می‌شود

اصفهان- مسئول دبیرخانه پنجمین دوره جشنواره ملی تئاتر کمدی خندستان گفت: این جشنواره از روز شنبه ۶ اسفند ماه همزمان با اعیاد شعبانیه آغاز و آثار صحنه‌ای و خیابانی در سه مکان اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، علی دادفر ظهر جمعه در جمع خبرنگاران با اشاره به مجموع آثار ارسال شده به دبیرخانه اظهار داشت: از بین ۲۲۴ اثر به دبیرخانه ۱۱۸ اثر در بخش صحنه‌ای و ۷۵ اثر در بخش خیابانی (آزاد) و ۳۱ اثر در خیابانی (زاینده‌رود) به جشنواره رسیده است.

وی ادامه داد: این آثار از مجموع ۲۸ استان دریافت شده که به لحاظ کیفی و کمی آمار خوب و قابل توجهی است و از همه کارگردانانی که به جشنواره اعتماد کردند قدردانی می‌کنیم.

مسئول دبیرخانه پنجمین دوره جشنواره ملی تئاتر کمدی خندستان با اعلام میزان آثار برگزیده شده در مرحله رقابتی گفت: در بخش صحنه‌ای ۱۴ اثر و در بخش خیابانی ۱۳ اثر و خیابانی (زاینده‌رود) ۱۳ اثر به مرحله نهایی رقابتی راه پیدا کردند.

وی با اشاره به شرح جزئیاتی از برگزاری این جشنواره تصریح کرد: این جشنواره از روز شنبه ۶ اسفند ماه همزمان با اعیاد شعبانیه آغاز و در روز ۱۱ اسفند ماه به کار خود پایان می‌دهد و اختتامیه آن برگزار می‌شود.

دادفر ادامه داد: در این ایام نمایش‌های خیابانی در سه مکان از ساعت ۹ تا ۱۲ در خیابان سپاه مقابل پارک چهل ستون و بعد از ظهرها از ساعت سه مقابل هتل عباسی و همچنین از ساعت چهار بعد از ظهر در محل ضلع جنوبی پل خواجو برقرار است.

وی در خصوص آثار صحنه‌ای گفت: این آثار در تالار هنر، پردیس هنر و هنرسرای خورشید برگزار می‌شود و امیدواریم مردم فرهنگی و هنر دوست اصفهان از این آثار استقبال کنند و یک هفته توأم با شادی را در این جشنواره سپری کنیم.

کد خبر 5717812

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha