رئیس شاباک اذعان کرد:

رقم عملیات های مقاومتی در کرانه باختری و اراضی اشغالی، نجومی است

رقم عملیات های مقاومتی در کرانه باختری و اراضی اشغالی، نجومی است

رئیس سرویس امنیت داخلی رژیم صهیونیستی اذعان کرد که این سرویس با حجم غیرقابل تصور و نجومی از عملیات های فداکارانه در کرانه باختری و اراضی اشغالی مواجه است.

به گزارشخبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری فلسطین الیوم، رئیس سرویس امنیت داخلی رژیم صهیونیستی موسوم به شاباک گفت که شاباک و ارتش اشغالگر سالانه بیش از ۳۰۰۰ فلسطینی را دستگیر می‌کنند.

بر اساس این گزارش، «رونین بار» در مصاحبه با روزنامه عبری «یدیعوت آحارونوت» اذعان کرد که رقم اقدامات مقاومتی و تعداد تلاش‌ها برای انجام حملات مبارزاتی که شاباک به طور خاص و سرویس امنیتی رژیم صهیونیستی به طور کلی باید با آن مقابله و آن را خنثی کند. نجومی است.

طبق گزارش این روزنامه عبری، رئیس شاباک طی جلسه غیرعلنی با سران سرویس‌های امنیتی، به بررسی آخرین تحولات امنیتی رژیم اشغالگر و ترس این رژیم از تشدید تنش‌ها و خنثی سازی صدها حمله بزرگ از جمله مواد منفجره، تیراندازی و آدم ربایی را بررسی کرد.

این اظهارات رئیس شاباک در حالی است که تحلیلگر و خبرنگار نظامی روزنامه معاریو در گزارشی نوشت که تنش و درگیری مجدد بین ارتش رژیم صهیونیستی و گروه‌های مقاومت فلسطین در غزه پس از حملات راکتی پنج‌شنبه گذشته به شهرک‌های صهیونیستی مجاور این باریکه عملاً آغاز شده است.

کد خبر 5718389

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha