۸ اسفند ۱۴۰۱، ۱۶:۰۸

مدیر عامل سازمان ترافیک همدان خبر داد؛

بازگشت پارک حاشیه‌ای به خیابان‌های همدان

بازگشت پارک حاشیه‌ای به خیابان‌های همدان

همدان-مدیر عامل سازمان ترافیک استان همدان از اعمال هزینه برای خودروهای پارک شده در حاشیه خیابان‌ها خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید محمد پوروخشوری، اظهار کرد: با استناد بر ماده ۱۵ جرایم رانندگی؛ قرار بر این شد از این پس پارک خودرو در معابر پر تردد شهر همدان در سی دقیقه اول رایگان و پس از آن با هزینه نقدی همراه باشد.

وی افزود: این طرح از ماه دوم الی سوم سال ١۴٠٢ آغاز می‌شود و معابر شهر همدان به صورت هوشمند و با استفاده از خودروهای پلاک‌خوان که هر سی دقیقه یکبار در این محل‌ها تردد می‌کنند و پلاک‌ها را ثبت می‌کنند و در صورتی که زمان پارک این خودروها از سی دقیقه بیشتر شود با هزینه نقدی همراه می‌شود، کنترل می‌شوند.

پوروخشوری عنوان کرد: همانطور که گفته شد این طرح از ماه‌های دوم الی سوم سال آینده آغاز به کار می‌کند اما با توجه به اینکه هم‌اکنون در ماه‌های پایانی سال و همزمان با آغاز ماه رمضان هستیم و در نتیجه خیابان و معابر نسبت به باقی سال پر رفت‌وآمدتر و شلوغ‌تر است، با تصمیم شورای ترافیک به منظور کاهش ترافیک خیابان‌های منتهی به آرامگاه بوعلی این طرح از همین ماه شروع به فعالیت می‌کند.

وی افزود: در خیابان‌های بوعلی، پاستور، خواجه‌رشید، بلوار مدنی و سیزده‌خانه پارکبان‌هایی مشغول به کار هستند و به رانندگانی که در حاشیه خیابان پارک کرده‌اند تذکر داده و در صورت طولانی شدن پارک، خودرو را جریمه می‌کنند.

کد خبر 5720697

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha