رسانه عبری: ایام پرترس و وحشتی را می‌گذرانیم؛ عملیات پشت عملیات!

رسانه عبری: ایام پرترس و وحشتی را می‌گذرانیم؛ عملیات پشت عملیات!

در شرایطی که در روزهای اخیر تنش ها در اراضی اشغالی به طور فزاینده ای روندی تصاعدی داشته، محافل داخلی رژیم صهیونیستی انتقادات از کابینه نتانیاهو را شدت بخشیده اند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه شهاب نیوز، محافل صهیونیستی با انتقاد از شرایط پر تنش حاکم بر اراضی اشغالی در روزهای اخیر، کابینه نتانیاهو را مسئول این وضعیت دانستند.

در همین رابطه روزنامه یسرائیل هیوم در گزارشی امروز سه شنبه نوشت: ما روزهایی پر از ترس و وحشت را می گذرانیم، حمله پس حمله، عملیات پس از عملیات، این رخدادها باعث شده که سرویس های امنیتی و نظامی اسرائیل در وضعیت آماده باش کامل قرار بگیرند.

گفتنی است در روزهای اخیر فلسطینیان در پی یورش وحشیانه نظامیان صهیونیست به نابلس، عملیات های مقاومتی را تشدید کرده اند.

دو روز پیش در مرکز شهرک حواره در جنوب نابلس یک جوان فلسطینی با بستن راه خودروی حامل دو شهرک نشین صهیونیست، آنها را به گلوله بسته و به هلاکت رساند. مجری این عملیات توانست از محل عملیات بدون اینکه آسیبی ببیند ، خارج شود.

روز گذشته نیز رسانه های عبری از هلاکت یک صهیونیست و زخمی شدن چند نفر دیگر در عملیات ضد صهیونیستی در نزدیکی اریحا در کرانه باختری خبر دادند. مجری فلسطینی این عملیات نیز با وجود محاصره کامل نظامی شهر اریحا هنوز بازداشت نشده است.

کد خبر 5721380

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha