عاموس یادلین: اسرائیل از درون درحال فروپاشی است

عاموس یادلین: اسرائیل از درون درحال فروپاشی است

رئیس مرکز مطالعات امنیت داخلی رژیم صهیونیستی با اذعان به اینکه اسرائیل از درون در حال فروپاشی است، گفت: برای نابودی اسرائیل نیازی به موشک‌های دقیق حزب‌الله نیست!

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، «عاموس یادلین» رئیس مرکز مطالعات امنیت داخلی رژیم صهیونیستی ضمن اعلام خطر درباره وضعیت کنونی این رژیم، اذعان کرد: حزب‌الله برای نابودی اسرائیل نیازی به موشک‌های دقیق ندارد و ما از درون درحال نابودی هستیم.

یادلین که با شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی گفتگو می کرد، افزود: نصرالله نشسته و درباره خانه عنکبوت۲ صحبت می‌کند. اسرائیلی‌ها احساس می‌کنند که پیوند میان آنها و حکومت قطع شده، آنها اکنون به جایی رسیده‌اند که احساس می‌کنند عزیزانشان و زندگی خود را از دست داده‌اند درحالی که اسرائیل به سمت و سوی بدی در حال حرکت است.

وی با اشاره به تأثیر بالای عملیات‌های مقاومتی فلسطینیان بر افکار عمومی شهرک‌نشینان صهیونیست تأکید کرد: انگیزه فلسطینی‌ها برای انجام عملیات همیشه وجود داشته است اما در شرایط فعلی ما نوع دیگری از جوانان فلسطینی را نظاره گر هستیم.

رئیس مرکز مطالعات امنیت داخلی رژیم صهیونیستی ادامه داد: این نسل از جوانان فلسطینی‌ها صبح برمی‌خیزند و با سلاح‌های خود به میدان می‌آیند و در بسیاری از موارد تا بعد از درگیری‌ها دستگیر نمی‌شوند، هیچ‌گونه راه‌حل جادویی وجود ندارد؛ زیرا مشکلات امنیتی واقعی اسرائیل در داخل برای اسرائیلی‌ها نمایش داده نمی‌شود.

این ژنرال ارشد صهیونیست از افسران و مقامات اسرائیلی سؤال کرد که چگونه می‌خواهند با این واقعیت که به بازدارندگی اسرائیل آسیب وارد آمده، برخورد کنند؛ آن هم درحالی که دبیرکل حزب‌الله درباره خانه عنکبوت۲ صحبت می‌کند.

وی با انتقاد تند از سیاستمداران و کابینه جدید رژیم صهیونیستی به‌ریاست بنیامین نتانیاهو اعلام کرد: ما اکنون در کابینه افرادی را می‌بینیم که به‌جای اینکه مشغول مسئله ایران و حزب‌الله باشند، موجب تشدید درگیری‌ها و تفرقه‌ها می‌شوند. ما آتش را در اینجا شعله‌ور کرده‌ایم و از طرف دیگر خطر عملیات‌های فلسطینی نیز وجود دارد که باید متوقف گردد.

کد خبر 5722304

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha