۹ اسفند ۱۴۰۱، ۲۲:۴۸

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان:

دانش‌آموزان مسموم شده بروجردی در صحت کامل هستند

دانش‌آموزان مسموم شده بروجردی در صحت کامل هستند

خرم‌آباد- مدیرکل آموزش و پرورش لرستان با تاکید بر اینکه دانش آموزان مسموم شده بروجردی در صحت کامل هستند، گفت: برای کنترل استرس دانش‌آموزان گروه‌های متخصص مشاور در مدارس حاضر شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا عزتی در سخنانی، اظهار داشت: دانش آموزان بروجردی مسموم شده با صحت کامل در کلاس‌های درس حاضر هستند.

وی در ادامه در ارتباط با موضوع ایجاد شده برای برخی دانش آموزان در بروجرد نیز، عنوان کرد: فعالیت مدارس طبق روال عادی در حال انجام است و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان، عنوان کرد: در حال حاضر دانش آموزانی که طی روزهای گذشته علائمی از مسمومیت در آنها ایجاد شده بود خوشبختانه در سلامت کامل هستند و در کلاس درس حاضر شده‌اند.

عزتی افزود: به منظور کاهش استرس برخی دانش آموزان که به این مشکل مواجه شده بودند گروه‌های متخصص مشاور در مدارس حاضر شده و با دانش آموزان صحبت کردند که همین امر در کنترل استرس دانش‌آموزان این مدارس تأثیر خیلی خوبی داشته است.

بنا بر این گزارشف طی روزهای گذشته دانش آموزان سه مدرسه شهرستان بروجرد دچار علائم مسمومیت شدند که بر اساس اعلام مسئولان علت این موضوع از سوی گروههای متخصص و ارزیاب در حال بررسی است.

کد خبر 5721974

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha