۱۴ اسفند ۱۴۰۱، ۱۷:۰۰

معاون سازمان هیئات و تشکل‌های دینی کشور:

رویداد راه با هدف ارتقای نشاط اجتماعی برگزار می‌شود

رویداد راه با هدف ارتقای نشاط اجتماعی برگزار می‌شود

کرج- معاون سازمان هیئات و تشکل‌های دینی کشور گفت: رویداد «راه ۳»در سه محور تقویت انسجام اجتماعی، ارتقای نشاط اجتماعی و حل مسائل محور ارزیابی صورت می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا کریمی بعد از ظهر یکشنبه در حاشیه برگزاری پیش‌رویداد راه ۳ استان البرز که به عنوان سومین استان کشور به همت اداره کل تبلیغات اسلامی استان، برگزار شد، گفت: این دوره در سه محور تقویت انسجام اجتماعی، ارتقای نشاط اجتماعی و حل مسائل محور ارزیابی صورت می‌گیرد.

این مقام مسئول با بیان اینکه در این رویداد طرح ارائه شده از سوی هیأت‌ها بررسی می‌شود، اظهار کرد: هیأت‌های استان البرز در این راستا ایده پردازی کرده‌اند.

کریمی با اشاره به استقبال هیئت‌های البرزی از این رویداد، تصریح کرد: ۱۸۰ هیأت در این رویداد شرکت کردند که در مرحله ابتدایی ضمن ارائه طرح و ایده خود در کمتر از ۵ دقیقه هیأت‌های منتخب توسط داوران مشخص می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه اختتامیه جشنواره ۱۸ و ۱۹ اسفندماه برگزار می‌شود، یاد آور شد: از میان شرکت کنندگان ۲۰ الی ۳۰ هیأت به عنوان منتخب به مرحله بعد می‌روند.

به گفته این مقام مسئول در گام بعدی هیأت‌های منتخب توسط اساتید و داوران راهنمایی شده و به ارتقا سطح ایده‌های مطرح شده خواهیم رسید.

کریمی با بیان اینکه البرز سومین استانی است که این طرح را اجرا می‌کند، اضافه کرد: استان البرز در مقایسه با دو تجربه قبلی سطح قابل قبولی را از خود ارائه کرده است.

وی تصریح کرد: با توجه به حضور قومیت‌های مختلف در استان البرز شاهد تنوع ایده‌ها در این استان هستیم که امیدواریم این طرح‌های نوآورانه در سطح ملی به اجرا در بیایند.

کد خبر 5725834

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha