۱۴ اسفند ۱۴۰۱، ۲۲:۲۴

طریق المهدی(عج)؛ نیمه شعبان در جمکران-۳۵

پذیرایی ۵۰۰ موکب و ایستگاه صلواتی از زائران نیمه شعبان در قم

پذیرایی ۵۰۰ موکب و ایستگاه صلواتی از زائران نیمه شعبان در قم

قم- معاون اجتماعی فرهنگی و زیارت استانداری قم از فعالیت ۵۰۰ موکب و ایستگاه صلواتی به منظور پذیرایی از زائران نیمه شعبان قم خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، ابوالقاسم مقیمی بعد از ظهر یکشنبه در جلسه شورای اداری استان قم که در سالن جلسات کرامت استانداری برگزار شد اظهار داشت: جشن‌های نیمه شعبان امسال برای نخستین بار با همکاری و هماهنگی دستگاه‌های ملی در قم برگزار می‌شود.

معاون اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم بیان داشت: ۱۲ کمیته در زمینه برپایی جشن‌های نیمه شعبان از سه ماه قبل فعالیت‌های خود را آغاز کردند.

وی بیان داشت: شهرداری قم و گروه‌های مختلفی مردمی در مسیر بلوار پیامبر اعظم تا مسجد مقدس جمکران به زائران خدمات‌دهی خواهند داشت.

مقیمی با بیان اینکه تاکنون بیش از ۲۰۰ موکب در این مسیر آماده سازی شده افزود: تعداد ۳۰۰ ایستگاه صلواتی در اقسا نقاط شهر قم برپا خواهد شد تا خدمات خود را به مردم ارائه دهند.

معاون اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم با اشاره به فعالیت‌های رسانه‌ای و انعکاس برنامه‌های نیمه شعبان قم از رسانه ملی بیان نداشت در مسیر پیاده روی و همچنین در مسجد مقدس جمکران برنامه‌ها از سوی شبکه‌های مختلف رسانه ملی پوشش داده خواهند شد.

وی عنوان داشت: برنامه‌های مختلفی در شب و روز نیمه شعبان در مسجد مقدس جمکران برگزار خواهد شد که پیاده روی صبح روز میلاد از جمله آنان است.

وی افزود: امیدواریم در سال‌های آینده شاهد ایجاد زیرساخت‌های خدماتی به صورت دائمی در بلوار پیامبر اعظم باشیم تا بتوان در ایام مختلف سال به خصوص در ایام نیمه شعبان به زائران و مسافران خدمات بهتری ارائه شود.

کد خبر 5726057

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha