۱۷ اسفند ۱۴۰۱، ۱۸:۵۳

به عشق مهدی(عج)؛ پرونده ویژه نیمه شعبان-۳۲۰

فرصت نیمه شعبان برای تبیین هدف انقلاب مورد بهره برداری قرار گیرد

فرصت نیمه شعبان برای تبیین هدف انقلاب مورد بهره برداری قرار گیرد

ارومیه - عضو تشخیص مصلحت نظام گفت: باید فرصت نیمه شعبان در راستای تبیین هدف انقلاب موردبهره برداری قرارگیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام و المسلمین غلامرضا مصباحی مقدم بعد از ظهر چهارشنبه در جشن بانوان مهدوی ارومیه با بیان اینکه برگزاری جشن‌های نیمه شعبان در ایجاد انسجام بین آحاد مردم تأثیرگذار است، افزود: از همین جهت باید فرصت نیمه شعبان در راستای تبیین هدف انقلاب مورد بهره برداری قرار گیرد زیرا هدف اصلی انقلاب آماده سازی جهان برای ظهور حضرت مهدی است.

وی ادامه داد: نیمه شعبان و بزرگداشت اعیاد میلاد با سعادت دوازدهمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت همواره جنبه مردمی داشته و این امر موجب برگزاری با شکوه آن می‌شود.

عضو تشخیص مصلحت نظام افزود: با سیاستگذاری و راهبری صورت گرفته شده و حضور گروه‌ها و تشکل‌های مردمی در صحنه و برنامه‌های منسجم می‌توان مهدویت را تبیین کرد.

حجت الاسلام مصباحی مقدم با اشاره به ضرورت برگزاری جشن‌های خیابانی و استفاده از ظرفیت‌های هنری در بزرگداشت نیمه شعبان گفت: برپایی جشن نیمه شعبان از گذشته تا به امروز به صورت مردمی برگزار شده و در این صورت است که می‌توان به اهداف برپایی جشن نیمه شعبان دست یافت

وی تصریح کرد: نظام جمهوری اسلامی بر این مبنا شکل گرفته و همه آنچه که در این نظام دنبال می‌شود در راستای فراهم کردن زمینه‌ها برای ظهور ان حضرت (عج) است و اگر غیر از این باشد باید تعجب کرد.

عضو تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: همه سیاست‌های نظام جمهوری اسلامی ایران اعم از سیاست‌های اقتصادی، جهت گیری های سیاسی، فرهنگی و …در راستای آموزه مهدویت است.

کد خبر 5728690

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha