۱۹ اسفند ۱۴۰۱، ۱۴:۴۶

امام جمعه زنجان:

اذهان عمومی را با اظهارنظر غیرکارشناسی مشوش نکنیم

اذهان عمومی را با اظهارنظر غیرکارشناسی مشوش نکنیم

زنجان-امام جمعه زنجان اظهار کرد: نباید با اظهارنظر غیرکارشناسی و مغرضانه اذهان عمومی را مشوش کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله علی خاتمی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه زنجان با اشاره به اتفاقات اخیر در خصوص مدارس کشور، گفت: بدون شک اگر قرار باشد هر کس بدون داشتن اطلاعات دقیق و متقن در خصوص موضوعی اظهار نظر کند، این گفتمان باعث تشویش اذهان عمومی خواهد شد.

وی با بیان اینکه ملت ایران بعد از گذشت بیش از چهار دهه از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی هنوز هم در میدان نبرد با دشمن قرار دارند، تصریح کرد: دشمن بعد از ناکامی در برهه‌های مختلف، امروز تلاش می‌کند با رهبری اغتشاشات به اهداف شوم خود دست یافته و نقشه‌های خود را علیه ملت ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی عملی کند.

امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه بدون شک دشمنان در اغتشاشات اخیر از دستیابی به اهدافی که برای آن ترسیم کرده بودند، ناکام ماندند، ادامه داد: در تداوم اغتشاشات اخیر، دشمن تلاش می‌کند تا از موضوع اتفاقاتی که طی هفته‌های اخیر در مدارس کشور رخ داده است، به نفع خود بهره‌برداری کند، به همین خاطر نباید با اظهارنظرهای غیرکارشناسانه در این زمینه، آب به آسیاب دشمن بریزیم.

آیت‌الله خاتمی با تاکید بر اینکه رهبر فرزانه انقلاب در خصوص اتفاقات اخیر مدارس کشور، جان کلام را بیان کردند، خاطرنشان کرد: همه ما باید پیرو فرمایشات ایشان در همه موضوعات بوده و بدون داشتن اطلاعات دقیق و مستند در خصوص مسائل کشور اظهارنظر نکنیم.

وی با اشاره به روزهای پیش رو و مناسبت‌های آخرین ماه سال، از ۲۲ اسفندماه به عنوان سالروز تشکیل بنیاد شهید و امور ایثارگران یاد کرد و گفت: بدون شک موضوع دفاع‌مقدس یکی از وقایعی است که ملت ایران به آن افتخار می‌کنند؛ چرا که در طول این ایام دلاورمردان از این سرزمین در برابر دشمنان دفاع جانانه کرده و از جان گذشتند تا در نهایت پیروزی از آن این کشور شود.

امام جمعه زنجان همچنین به غبارروبی مساجد در روزهای پایانی سال اشاره و با یادآوری اینکه فرا رسیدن ایام نوروز با آغاز ماه میهمانی خدا عجین شده است، ابراز کرد: مساجد یکی از ظرفیت‌های معنوی بوده و باید از این ظرفیت در ایامی که پیش رو داریم به بهترین شکل ممکن استفاده کنیم.

کد خبر 5729591

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha