۲۰ اسفند ۱۴۰۱، ۱۱:۰۷

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی:

ایران اسلامی بازیگر فعال نظم نوین جهانی است

ایران اسلامی بازیگر فعال نظم نوین جهانی است

اراک- امام جمعه اراک گفت: ایران اسلامی امروز در اوج اقتدار و بازیگر فعال نظم نوین جهانی است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی صبح شنبه در ابتدای درس خارج با اشاره به خطبه ۹۷ نهج البلاغه اظهار داشت: ابتدای خطبه درباره حمد و ستایش خداوند متعال است، در تمام امور سپاس گذار خدا هستیم از او کمک می‌خواهیم که بتوانیم نعمت‌های خدا را قدر بدانیم.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی افزود: امیرالمومنین (ع) در این خطبه به برگزیده شدن پیامبر (ص) اشاره می‌کند و می‌فرماید: هر کس از پیامبر (ص) جلوتر یا عقب تر بیافتد شکست می‌خورد و افراط و تفریط آثار بسیار مخربی دارد.

امام جمعه اراک افزود: منافقین قبل از انقلاب خدمت حضرت امام در عراق رسیدند و حدود ۲۳ جلسه برگزار کردند کتاب‌های خود را به امام را دادند ولی حضرت امام بعد از مطالعه کتاب‌ها و جلسات فرمودند این گروه بسیار افراطی هستند و در آینده نیز این نمایان شد.

وی ادامه داد: در فتنه‌های اخیر خیلی مسائل مشخص شد، شبکه‌های تلویزیونی که یک نوع افراط گر هستند ماهیت خود را نشان دادند.

دری نجف آبادی اضافه کرد: افرادی همچون پهلوی، علینژاد و منافقین نیز نشان دادند که چگونه در مورد درخواست‌ها و ایده‌های خود افراطی هستند و اینها مزدوران آمریکا و رژیم صهیونیستی هستند.

وی خاطر نشان کرد: به برکت انقلاب اسلامی ایران امروز در اوج اقتدار است و اتفاقات منطقه و بین الملل به وضوح نشان می‌دهد ایران اسلامی بازیگر فعال در نظم نوین جهانی است.

کد خبر 5730130

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha