۱۰ فروردین ۱۴۰۲، ۱:۲۲

شریفی به مهر خبر داد

تخریب ۱۸ پلاک قرمز در دره فرحزاد

تخریب ۱۸ پلاک قرمز در دره فرحزاد

شهردار منطقه ۵ تهران از تخریب ۱۸ پلاک قرمز در دره فرحزاد خبر داد و گفت: برنامه زمان‌بندی برای تحویل فاز یک شهریور ۱۴۰۲ است.

احسان شریفی، شهردار منطقه ۵ تهران در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به آخرین اقدامات انجام شده در خصوص دره فرحزاد گفت: پروژه دره فرحزاد از دی ۱۴۰۰ آغاز شد و چند مرحله جمع‌آوری معتادان متجاهر در این محل انجام شد و تاکنون بیش از ۸۰۰ نفر از معتادان متجاهر دستگیر شدند و از دره جا به جا شدند.

شهردار منطقه ۵ تهران خاطرنشان کرد: به‌منظور اینکه پلیس در دره فرحزاد حضور دائمی داشته باشد، باید برج نوری احداث می‌شد و در حال حاضر ۳۶ برج نوری در کف دره اجرا شده است.

وی اظهار کرد: به‌منظور اینکه پلیس بتواند در دره فرحزاد گشت‌زنی مستمر داشته باشد و فضا برای معتادان متجاهر ناامن شود، دو هزار و ۳۰۰ متر جاده در کف جاده احداث شده است.

شریفی با بیان اینکه ۱۸ پلاک قرمز بر اساس گزارش پلیس تخریب شد، اظهار کرد: حدود ۱۰ آلونک یا پاتوق نیز تخریب شدند.

شهردار منطقه ۵ تهران در ادامه تصریح کرد: قرارداد اجرای عملیات دره فرحزاد ۵۰۰ میلیارد تومان است که این قرارداد را سازمان بوستان‌ها منعقد کرد و برنامه زمان‌بندی برای تحویل فاز یک شهریور ۱۴۰۲ است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر، جمع‌آوری زباله و نخاله از کف دره در حال انجام است، گفت: تاکنون نزدیک به دو هزار سرویس زباله و نخاله از کف دره خارج شده است.

شریفی با بیان اینکه چهار قنات قدیمی در کف دره فرحزاد احیا شده است، اظهار کرد: یکی از ایرادات زیست‌محیطی، ورود فاضلاب روستای فرحزاد به داخل رودخانه بود که این موضوع نیز با همت فاضلاب تهران مناقصه برگزار و پیمانکار انتخاب شده و در دستور کار قرار گرفته است.

کد خبر 5736407

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • محمدرضا IR ۰۰:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۱
      1 0
      تا امن کردن جامعه برای معتادان بدبخت یه افتخاره برای نیروی انتظامی و جمهوری اسلامی مقتدررررررر
    • IR ۱۰:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۱
      1 0
      معتادان هم جزعی از ملت هستند واز کشور وثروتش سهم دارند،اولا اگر مدیریت وعدالت درست باشد،اکثرا بوجود نمی آیند واگر هستند خوب میشوند وتعداد اندکی هم که باقی میمانند باید در مراکزی با شرایط خوب نگهداری شوند و سهمشان از منابع کشور را خرج خودشان کنند.
    • صفوی IR ۱۱:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۱
      1 0
      یک زمانی افراد خارجی را بدون برنامه به ایران راه دادند وخیلی از این مشکلات گردن مسئولینه در کجای دنیا خرجی ها را بدون نگهداری در اردوگاه به این راحتی می پذیرند
    • Vahıd IR ۱۲:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۱
      1 0
      آفرین از شمال شهر ومحل رفت و آمد سرمایه دارها جابجاشون کنید که سرمایه دارها ناراحت نشن ازدیدنشون بفرستید شوش و جنوب شهر. ملت فقیر ارزشی ندارن.🤔😤🤐
    • حمید خلج IR ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۱
      0 0
      لطفا یه سرهم به پیچ شمیران بزنید واقعا پر از معتاد شده
    • حمید AE ۱۴:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۱
      1 0
      چقدر مسولان ما بی شعور هستن که از اول کار نظارت نمیکنن بدش میرن سرمایه ملتو نابود میکنن
    • حسام IR ۱۹:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۱
      0 0
      خدا خیرتون بده که این کارو کردید ، البته زودتر باید دست بکار می شدید ، چه جنایت‌هایی تو اون دره انجام میشد و کسی پیگیر نبود
    • IR ۰۰:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
      0 0
      خوب.اس