۴ فروردین ۱۴۰۲، ۱۲:۱۶

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران:

۱۷۰۰ مسافر نوروزی در زائرسراهای مازندران اسکان یافتند

۱۷۰۰ مسافر نوروزی در زائرسراهای مازندران اسکان یافتند

ساری- مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: براساس آخرین آمارها تاکنون هزار و ۷۵۰ مسافر نوروزی در زائرسراها و سوئیت های بقاع متبرکه مازندران اسکان یافتند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری جناسمی پیش ازظهر جمعه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اجرای طرح نوروزی آرامش بهاری در استان، اظهار کرد: این طرح همه ساله با آغاز مسافرت‌های نوروزی در استان اجرا خواهد شد و امسال نیز در حدود ۳۰۰ بقعه متبرکه و اماکن مذهبی بین راهی استان اجرا شده است.

وی با بیان اینکه در قالب طرح آرامش بهاری زائرسراها و سوئیت های امامزادگان مازندران آماده استقبال از مسافران نوروزی هستند، افزود: در همین راستا خیمه‌های معرفت با هدف سرگرمی و فعالیت‌های فرهنگی و بازارچه‌های شمیم خدمت با هدف فروش محصولات و صنایع دستی بانوان استان در محوطه بقاع متبرکه شاخص مازندران برپا شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران اجرای مراسم تحویل سال نو را یکی از برنامه‌های شاخص طرح آرامش بهاری در استان برشمرد و گفت: حدود ۲۱ هزار نفر در لحظه تحویل سال نو در بقاع متبرکه حضور داشتند.

حیدری با اشاره به بارش باران و برف در روزهای نخست سال جدید و گرفتار شدن مسافران نوروزی در جاده‌ها و شهرهای استان عنوان کرد: در همین راستا مسافران گرفتار در بارش‌ها در اماکن مذهبی استان اسکان اضطراری داده شدند.

وی بیان کرد: براساس آخرین آمارها تاکنون هزار و ۷۵۰ مسافر نوروزی در زائرسراها و سوئیت های بقاع متبرکه مازندران اسکان یافتند.

کد خبر 5739471

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha