۶ فروردین ۱۴۰۲، ۸:۵۱

نماینده مردم حوزه جنوبی ایلام در مجلس:

۳۰ میلیارد تومان برای تکمیل پروژه شبکه آبیاری «پهله» اختصاص یافت

۳۰ میلیارد تومان برای تکمیل پروژه شبکه آبیاری «پهله» اختصاص یافت

ایلام-نماینده مردم دهلران، آبدانان، دره شهر و بدره در مجلس گفت: ۳۰ میلیارد تومان برای تکمیل پروژه شبکه آبیاری «پهله» اختصاص یافته است.

به گزارش خبرنگار مهر، بهزاد علیزاده صبح یکشنبه در دیدار با مردم زرین آباد اظهار کرد: طرح‌های هادی روستایی همچنان در حال انجام و استمرار تخصیص اعتبارات برای آبادانی روستاها در دست اقدام و همچنین جذب ۵۰ میلیارد تومان برای طرح‌های ورزشی انجام گرفته است.

وی بیان داشت: برای تکمیل پروژه شبکه آبیاری پهله و پرچینه در دیدار با وزیر جهاد کشاورزی ۳۰ میلیارد تومان برای این طرح اختصاص یافت.

علیزاده اظهار داشت: برای تکمیل جاده مسیر تختان به خربزان از طریق وزارت نفت ۷ میلیارد تومان و از طرف وزارت راه و شهرسازی ۷ میلیارد تومان اختصاص و تهیه پل‌های بزرگ این مسیر نیز تقبل کرده‌اند.

وی افزود: پیگیر ساخت جاده مهم بدره به میمه هستیم و همچنین برای جاده چم سرخ قراردادن این طرح در پیوسته لایحه بودجه و دریافت مجوز ماده ۲۳ انجام و ضمن دریافت موافقت نامه، ۳۵ میلیارد تومان برای این جاده اختصاص و ماده ۵۶ نیز درحال پیگیری هستیم.

نماینده مردم دهلران، آبدانان، دره شهر و بدره در مجلس بیان داشت: با دعوت و حضور رئیس سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور، یک مدرسه شش کلاسه در شهر پهله ساخته خواهد شد و همچنین یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان جهت تهیه تجهیزات مدارس این منطقه اختصاص یافت.

وی افزود: یک میلیارد تومان جهت ایجاد ساختمان جدید درمانگاه شهر پهله اختصاص و پیمانکار نیز مشخص گردید و بزودی کلنگ زنی خواهد شد

وی هم چنین از پیگیری برای تمدید تسهیلات کشاورزی، مسائل حقوق و معیشت فرهنگیان خبر داد.

علیزاده در ادامه با حضور در روستای خربزان اضافه کرد: بزودی طرح هادی این روستا تکمیل و خیابان و معابر این روستا مناسب سازی خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: تجهیزات مخابراتی برای برقراری اینترنت روستای خربزان و امامزاده سید ناصرالدین (ع) خریداری شده و بزودی نصب و راه اندازی خواهد شد.

کد خبر 5740605

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha