۸ فروردین ۱۴۰۲، ۱۳:۰۴

شهردار منطقه ۸ خبر داد؛

نوسازی معبر سه محله کم برخوردار در منطقه ۸ تهران

نوسازی معبر سه محله کم برخوردار در منطقه ۸ تهران

شهردار منطقه ۸ تهران از آغاز نوسازی معبر در سه محله پرتردد و کم‌برخوردار با هفت هزار متر مربع عملیات تراش و هزار تن آسفالت‌ریزی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، فاطمه تنهایی، شهردار منطقه ۸ تهران از آغاز نوسازی معبر در سه محله پرتردد و کم‌برخوردار با هفت هزار متر مربع عملیات تراش و هزار تن آسفالت‌ریزی خبر داد و گفت: این اقدام از شب گذشته (۷ فروردین ۱۴۰۲) در معابر عبوری محلات تسلیحات، لشکر و وحیدیه که از محلات کم برخوردار منطقه ۸ تهران است؛ آغاز شده است.

شهردار منطقه ۸ تهران افزود: این عملیات عمرانی حدفاصل خیابان گلشن‌دوست تا خیابان لشکر در دو مسیر شمال به جنوب و جنوب به شمال مورد اجرا قرار گرفت.

وی با اشاره به استقرار گروه‌های عمرانی در این محور، به طول این خیابان اشاره کرد و گفت: این محور ۸۵۰ متر طول است که طبق پیش‌بینی‌ها با حدود هزار تن آسفالت این خیابان نوسازی می‌شود.

تنهایی ادامه داد: این سه محله که در خیابان شهید مدنی و در ناحیه ۳ منطقه قرار گرفته اند؛ از محلات کم برخوردار و معابر پرتردد منطقه ۸ تهران هستند که روزانه با حجم عبوری تعداد زیادی از خودروها، از این مسیر مواجه است و با توجه به گذشت حدود ۹ سال از آسفالت‌ریزی، این معبر نیازمند بهسازی بود.

شهردار منطقه ۸ تهران بهسازی این مسیر را موجب تسهیل در تردد وسایل نقلیه و رفاه حال شهروندان دانست و افزود: در گام اول جهت آسفالت ریزی جمع آوری و تراش مکانیزه معبر به مدت سه شب با کاهش ترافیک محدوده، انجام و بعد از اقدامات اولیه آسفالت ریزی و خط‌کشی این خیابان انجام می‌شود.

پیش از این و در آخرین روز از سال ۱۴۰۱ شهردار منطقه ۸ از انجام عملیات آسفالت ریزی در روزهای ابتدایی سال ۱۴۰۲ خبر داده بود که با تلاش تیم مدیریت شهری، این وعده محقق شد.

کد خبر 5742058

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha