۹ فروردین ۱۴۰۲، ۱۲:۴۲

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی:

ایمن سازی مسیرها موجب کاهش تصادفات و سوانح جاده‌ای می‌شود

ایمن سازی مسیرها موجب کاهش تصادفات و سوانح جاده‌ای می‌شود

زنجان-نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی گفت: انجام اقدامات ایمن سازی مسیرها از جمله نصب دوربین در آنها موجب کاهش حوادث و تصادفات جاده‌ای می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید البرز حسینی روز چهارشنبه در دیدار با نجاتگران پایگاه امداد و نجات جاده ای دوتپه ضمن تبریک سال نو و ماه مبارک رمضان، افزود: زنجان، استانی گذری است و آمار مخاطرات جاده ای آن در کنار حوادث طبیعی بسیار بالاست.

وی افزود: همین موضوع موجب تلاش و فعالیت شبانه روزی نجاتگران هلال احمر برای امدادرسانی در حوادث می شود که باید قدردان تلاش ها و زحمات آنها باشیم.

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تصادف های متعددی در جاده های شهرستان خدابنده و استان زنجان رخ می دهد، اظهار داشت: از مسیر ابهر تا خورخوره (بوکان) در مسیر شهرستان بیجار، یکی از حادثه خیزترین مسیرهای استان زنجان به شمار می رود که خوشبختانه برای ساماندهی و اجرا تعیین تکلیف شده است.

حسینی تاکید کرد: با اقداماتی که در حوزه ایمن سازی و ساماندهی این مسیر انجام خواهد شد سوانح جاده ای تعدیل می شود.

وی افزود: ما قدردان زحمات همه نجاتگران هلال احمر استان زنجان هستیم چرا که علاوه بر حوادث جاده ای در عملیات های برف و کولاک نیز همواره شبانه روزی برای امدادرسانی تلاش می کنند.

گشایش هایی در بیمه تامین اجتماعی و رفاهی نجاتگران زنجان انجام شد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان نیز در این دیدار گفت: خوشبختانه بر اساس برنامه های رئیس جمعیت هلال احمر کشور در ۶ ماهه دوم سال گذشته، گشایش هایی در بیمه تامین اجتماعی و رفاهی نجاتگران انجام شد.

سید قاسم موسوی اظهار داشت: در زمان حاضر هزینه های رفت و آمد نجاتگران داوطلب همزمان با حقوق کارکنان واریز می شود که امیدواریم این روند ادامه داشته باشد و به سمت سیستم ایده آل حرکت کنیم و به لحاظ سطح علمی - آموزشی و فضاهای ساختمانی نجاتگران را ارتقا دهیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: با تلاش نمایندگان مجلس شورای اسلامی و با تصویب بودجه، خرید آمبولانس در سال جاری در سطح کشور انجام خواهد شد که خرید خودروی نجات در شهرستان خدابنده نیز در دستور کار است.

کد خبر 5742624

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha