۱۵ فروردین ۱۴۰۲، ۱۶:۴۹

معاون اداری مالی وزارت علوم خبرداد؛

افزایش تسهیلات مسکن اعضای هیئت علمی به ۱۰ میلیارد ریال

افزایش تسهیلات مسکن اعضای هیئت علمی به ۱۰ میلیارد ریال

معاون اداری، مالی وزارت علوم از افزایش تسهیلات مسکن اعضای هیئت علمی به ۱۰میلیارد ریال و وام ودیعه مسکن به ۳میلیارد ریال خبرداد و گفت: این موضوع به تصویب شورای پول و اعتبار نیز رسید.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت علوم، علی خطیبی در نشست نوروزی وزیر علوم با کارکنان ستاد این وزارت گفت: در تخصیص اعتبارات به دانشگاهها، بخش رفاهی نیر لحاظ شده است و از روسای دانشگاهها انتظار می رود امسال در این حوزه عملکرد بهتری داشته باشند.

وی با اعلام اینکه با تلاش‌های وزیر علوم، تسهیلات مسکن اعضای هیئت علمی به ۱۰میلیارد ریال و وام ودیعه مسکن به ۳میلیارد ریال افزایش یافت؛ گفت: این موضوع به تصویب شورای پول و اعتبار نیز رسید.

معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم گفت : به اعضای هیئت علمی که در ۵ سال اخیر جذب شده اند پژوهانه ویژه تعلق می‌گیرد تا صرف تحقیق، انتشار مقالات و سایر امور پژوهشی شود و شاهد رشد علمی بیشتری باشیم.

خطیبی تاکید کرد: در بخش فعالیت های عمرانی و ایجاد زیر ساخت و ابنیه کارهای ماندگاری در کشور انجام گرفته است ولی عامل پیشرفت علمی کشور در کنار دانشجویان با انگیزه و پرتلاش، اعضای هیئت علمی و کارکنان هستند که باید مورد حمایت قرار بگیرند.

وی از تلاش های شبانه روزی وزیر علوم که در آخرین ساعات سال ۱۴۰۱ در سازمان برنامه و بودجه و خزانه‌داری کل، پیگیری تخصیص بودجه آموزش عالی بودند قدردانی کرد.

کد خبر 5746710

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • هیات علمی IR ۱۲:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۶
      8 0
      لطفا خبری ارسال میفرمایید کامل باشه یک میلیارد وام مسکن که نوشتید با فرمول باز پرداختش گفته بشه ماهی بیست و هشت میلیون تومان باز پرداخت می‌خوان در نهایت هم باید بیش دومیلیارد تومان پس داد لطفا یه کنکاشی بکنید ببینید چند نفر از اعضای هیات علمی کل دانشگاه ها در کل کشور تونستن این وام را بگیرن؟
    • IR ۱۴:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۶
      1 9
      چون بیشتر کادر وزارت علوم و روسای دانشگاه‌ها خودشون عضو هیئت علمی هستن وفقط یه نفع خودشون بخشنامه میدن
    • منتقد IR ۰۰:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
      0 1
      درسته دانشگاه محل کسب تخصصه و جایگاه بسیار مهمی در تولید و ترویج و ساخت دانش داره پس باید بهراساتید دانشگاههای دولتی مخصوصا دانشگاه فرهنگیان که عهده دار وظیفه مهمتری هستند بها داده بشه بالاخص کسانی که در دانشگاههای دولتی معتبر تحصیل کردن یعنی با تلاش چند برابری
    • حسن IR ۰۴:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
      2 0
      نرخ سود 23% ، و باز برداخت بالای 2.5 میلیارد ! وحشت ناک است.
    • IR ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۹
      2 0
      خدایش هیات علمی که درآمد مفیدش ۲۰ نیست چطور میخوان یک میلیارد وام بگیره
    • رامین IR ۱۷:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
      0 0
      هرکس خبر را میخونه فکر میکنه وزارت علوم شده وزارت بهداشت!! اما کمتر کسی میتونه حتی از عهده ودیعه ۳۰۰م بربیاد چه رسد به یک میلیارد!!! تو اون جمع کسی نبود بپرسه چند نفر وام ۱میلیاردی را گرفتند؟ با یک میلیارد فقط تو شهرستان میشه یک واحد خوب اجاره کرد. جای تاسف است