۱۶ فروردین ۱۴۰۲، ۱۶:۲۹

فرماندار ویژه ری خبر داد؛

پلمب اغذیه فروشی حرمت شکن در شهرری/حرمت روزه داران باید حفظ شود

پلمب اغذیه فروشی حرمت شکن در شهرری/حرمت روزه داران باید حفظ شود

ری- فرماندار ویژه ری از پلمب اغذیه فروشی حرمت شکن در این شهرستان خبر داد و گفت: این واحد به علت فعالیت و عرضه خدمات بدون مجوز در ماه رمضان پلمب شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حمید زمانی بعد از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران از پلمپ یک واحد اغذیه فروشی (کافه) به علت فعالیت و عرضه خدمات بدون مجوز در ماه مبارک رمضان خبر داد.

زمانی گفت: واحدهای صنفی که به علت ماه مبارک رمضان با محدودیت ساعت کاری مواجه شده‌اند، در صورت مشاهده فعالیت بدون مجوز، متخلف شناخته شده و با آنها برخورد می‌شود.

وی تاکید کرد: ماه مبارک رمضان برای فعالیت تمامی صنوف ساعت کاری مشخص و معینی اعلام شده اما برای برخی از واحدها مانند رستوران‌ها و اغذیه فروشی‌ها، محدودیت فعالیت تعیین شده است که باید فعالان این بخش، الزامات ابلاغی را رعایت کنند.

فرماندار ویژه ری با اشاره به پلمب کافه‌ای در شهرری اذعان داشت: برای تعدادی از واحدهای اغذیه فروشی و رستوران‌ها مجوزهای لازم برای فعالیت صادر شده است اما آن دسته از واحدهای صنفی مشابه که چنین مجوزی ندارند، اجازه فعالیت و عرضه غذا نیز نخواهند داشت.

زمانی ضمن اشاره به اهالی مذهبی و متدین شهرستان ری با تاکید بر لزوم رعایت حرمت ماه مبارک رمضان و احترام به روزه داران ادامه داد: یقیناً بسیاری از واحدهای صنفی دارای محدودیت ساعت کاری می‌توانند از زمان افطار تا نزدیک سحر فعالیت معمول خود را داشته باشند اما در طول روزهای این ماه مبارک به هیچ عنوان اجازه حرمت شکنی و تخلف در این راستا داده نمی‌شود.

معاون استاندار تهران از کسبه‌ای که حرمت ماه مبارک رمضان را رعایت می‌کنند و به قوانین کشور احترام می‌گذارند تقدیر و تشکر نمود و اذعان داشت: فرهنگ غنی در بین خیل کثیر کسبه شهرستان جاری می‌باشد و این فرهنگ قابل ستایش و الگو برداری است.

کد خبر 5747583

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha