۲۱ فروردین ۱۴۰۲، ۱۰:۵۸

سلیمانی با مهر مطرح کرد؛

روسری دومیلیونی در نمایشگاه قرآن نداریم

روسری دومیلیونی در نمایشگاه قرآن نداریم

مدیر بخش عفاف و حجاب سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم گفت: اگر کسی روسری دو میلیون تومانی را در این بخش مشاهده کرد، حتما یقه من و همکارانم را بگیرد.

اسدالله سلیمانی مدیر بخش عفاف و حجاب سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، در گفت و گو با خبرنگار مهر، با اشاره به فعالیت‌های این بخش گفت: تقریباً از ۱۰ اسفند برای برگزاری یک نمایشگاه آبرومند کار را آغاز کردیم تا به واسطه تجربیاتی که از دوره‌های گذشته داشتیم، بتوانیم نمایشگاهی در خورشأن برگزار کنیم و این نمایشگاه هدیه‌ای از سوی ما برای بانوان محجبه و متدین به لحاظ غرفه سای، قیمت و تنوع کار باشد.

وی افزود: مقام معظم رهبری موضوع حجاب را تنها یک موضوع اعتقادی نمی‌دانند بلکه جنبه سیاسی آن را هم مطرح کردند که نفوذ دشمن و عوامل بیگانه پشت این ماجرا است. به همین دلیل من به همراه همکارانم به صورت شبانه روز دست از پا نمی‌شناختیم تا بتوانیم نمایشگاه خوبی را برگزار کنیم.

مدیر بخش عفاف و حجاب سی امین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم گفت: مصلی زیرساخت‌های مناسبی در اختیارمان نگذاشت و همکاری لازم را به لحاظ گرمایشی، برق و مسافت با ما نداشت. البته آن چیزی که به ما در بخش عفاف و حجاب مربوط بود، تلاش مان را انجام دادیم تا ذره‌ای در این موضوع کم نگذاریم، تا جایی که آقای اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به آقای معاف معاون قرآن و عترت وزارتخانه گفتند که بخش عفاف و حجاب این دوره از نمایشگاه بزرگترین نمایشگاه تاریخ عفاف و حجاب و پوشش عفیفانه پس از انقلاب است.

وی ادامه داد: صحبت‌های وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی کاملاً درست است؛ چراکه تعداد غرفه‌های مان به نسبت دوره گذشته افزایش یافته است و سال گذشته اوج غرفه‌های مان ۱۵۰ غرفه بود و این رقم به ۲۰۰ تا ۲۵۰ غرفه افزایش یافته است.

سلیمانی گفت: شامگاه روز شنبه ۱۹ فروردین آقای اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از بخش عفاف و حجاب نمایشگاه قرآن بازدید کرد و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات و دغدغه‌های غرفه داران آشنا شد و با غرفه‌داران صحبت کرد.

وی ادامه داد: این که گفته می‌شود در نمایشگاه، ملزومات حجاب با قیمت‌های نجومی ارائه می‌شود درست نیست و ما چنین روسری و کالایی با این قیمت در این بخش نداریم. قیمت یک روسری معمولی بیش از دویست تا سیصدهزار تومان نیست که اگر غیر از این است، یقه من را بگیرید.

کد خبر 5751094

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۳:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
      0 0
      نظارتتان را دقیق تر کنید شما هم می بینید