۲۱ فروردین ۱۴۰۲، ۱۴:۵۲

رئیس پلیس راهور مشهد مقدس اعلام کرد؛

محدودیت‌های ترافیکی «روز قدس» در مشهد

محدودیت‌های ترافیکی «روز قدس» در مشهد

مشهد ـ رئیس پلیس راهور مشهد مقدس گفت: محدودیت‌های ترافیکی روز قدس بلافاصله پس از برنامه‌های شب سوم احیا به اجرا درخواهد آمد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ عباس عابدینی اظهار کرد: با توجه به هم‌زمانی روز قدس و برنامه‌های سومین شب از شب‌های قدر، محدودیت‌های ترافیکی اطراف حرم مطهر برداشته نخواهد شد از ساعت ۲ بامداد روز جمعه ۲۵ فروردین، فرایند محدودیت‌های ویژه روز قدس را آغاز خواهیم کرد.

رئیس پلیس راهور مشهد مقدس ادامه داد: در شب‌های قدر، محدودیت تردد خودرویی از ساعت ۱۹ آغاز می‌شود و تا ساعت ۲ بامداد روز بعد هم ادامه می‌یابد و همان‌طور که بیان شد، این محدودیت‌ها استثنا در روز قدس ادامه خواهد یافت.

وی بیان کرد: مسیر راهپیمایی روز قدس از میدان ۱۵ خرداد به سمت میدان بیت المقدس و نهایتاً حرم مطهر رضوی خواهد بود؛ بنابراین تردد خودرویی در ساعات راهپیمایی ممنوع است و خودروهای پارک‌شده در مسیر نیز به پارکینگ مستقر در پایانه امام رضا (ع) انتقال داده خواهند شد. از شهروندان عزیز خواهشمندیم پس از ساعت ۲ بامداد به هیچ عنوان خودروهای خود را در مسیر راهپیمایی پارک نکنند.

عابدینی افزود: در سایر مسیرهای منتهی به مسیر راهپیمایی، صرفاً مدیریت ترافیک و روان‌سازی آن را انجام خواهیم داد و محدودیت تردد نخواهیم داشت. با این حال پیشنهاد می‌شود شهروندان عزیز ضمن مدیریت زمان حضور در مراسم معنوی احیای شب ۲۳ رمضان و پس از آن، روز قدس، دچار مشکل ترددی نشوند و در صورت امکان با وسایل حمل‌ونقل عمومی تردد کنند.

رئیس پلیس راهور مشهد مقدس افزود: رانندگان محترم وسایل نقلیه موتوری در شب‌های پیش رو به تردد عابران پیاده توجه کنند.

کد خبر 5751559

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha