۲۴ فروردین ۱۴۰۲، ۱۰:۴۰

بسیج فرهنگیان کشور:

امروز به آزادی قدس و فلسطین از هر زمان دیگر نزدیک‌تر هستیم

امروز به آزادی قدس و فلسطین از هر زمان دیگر نزدیک‌تر هستیم

بسیج فرهنگیان کشور اعلام کرد: حوادث اخیر نویدبخش این واقعیت است که برگزاری روز جهانی قدس و بازخوانی پرونده فلسطین، به بار نشسته و امروز به آزادی قدس و فلسطین از هر زمان دیگر نزدیک‌تر هستیم.

به گزارش خبرگزاری مهر، روابط عمومی بسیج فرهنگیان در بیانیه‌ای اعلام کرد: در مقطع کنونی در حالی به استقبال روز قدس می‌رویم که امیدهای دشمن به یاس ویاس مؤمنان به امید بدل گشته است. در گذشته بحران امنیتی اسرائیل مقابله با فلسطینیان بود اما امروز سرزمین‌های اشغالی صحنه رویارویی جریانی است که می‌خواهد در برابر تمامیت‌خواهی جریان دیگر صهیونیستی ایستادگی کند؛ بنابراین رژیم کودک کش صهیونسیتی با تلخ‌ترین و پیچیده‌ترین بحران سیاسی و اجتماعی و امنیتی خود روبه‌رو شده است است.

روز جهانی قدس امسال روز اعلام پایان پیمان آبراهامی است که به ابتکار قاتل شهید قدس و رئیس جمهور وقت آمریکا نام‌گذاری شده بود، اما در حال حاضر فلسطین از مکان امن وعده شده به مهاجران غاصب یهودی به مکانی بی‌ثبات و میدانی برای درگیری شدید نیروهای غاصب صهیونیستی با مردم و جوانان بی دفاع فلسطینی در همه ۲۷ هزار کیلومتر مربع اراضی اشغالی مبدل شده است.

جامعه بزرگ فرهنگیان کشور در سال‌روز شهادت مولی الموحدین امیرالمومنین علی بن ابیطالب (ع) ضمن تجدید عهد با آرمان‌های امام راحل عظیم الشان و شهیدان انقلاب اسلامی و تجدید بیعت با رهبر حکیم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی) ضمن محکومیت شدید هتک حرمت صهیونیست‌های غاصب به قبله اول مسلمین جهان، اعلام می‌داریم که مقاومت تنها گزینه موجود در برابر اشغالگری وسبوعیت جنایتکاران و نماد صبر الهی درصحنه‌های سخت است.

مقاومت یعنی ایستادگی شجاعانه در قلب مخاطرات از طرف مردان و زنانی که صاحبان قلب‌های مطمئن دروسط میدان هستند که با تکیه بر صبر و نصر و ثبات قدم در حال ساخت قدرتی روح بخش و امید افکن و درهم‌شکننده دشمنان مبدل شده است. ما بسیجیان پیرو رهبری پدیدار شدن فروپاشی درونی جامعه صهیونیستی و آشفتگی وهرج و مرج سیاسی در رژیم کودک کش که مورد اعتراف رژیم قرار گرفته است را نشان از عجله برای اضمحلال این رژیم جعلی می‌دانیم و سرافرازانه اعلام می‌داریم که با تاسی به مولی الموحدین امیرالمومنین علی بن ابیطالب (ع) در راه یاری به مظلومان و ادای تکلیف شرعی و انسانی خود از هر گونه حمایتی از مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین دریغ ننموده و در این راه بار دیگر دوشادوش ملت قهرمان ایران با حضور آگاهانه خود در راهپیمائی روز قدس خط بطلانی بر همه دسیسه‌های استکبار جهانی کشیده و به زودی با اضمحلال رژیم سست عنصر و عنکبوتی صهیونیستی در قدس افطار خواهیم کرد.

کد خبر 5753562

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha