۲۷ فروردین ۱۴۰۲، ۱۵:۳۸

شیخ نبیل قاووق:

تحولات منطقه اسرائیل را در تنگنای بیشتری قرار داده است

تحولات منطقه اسرائیل را در تنگنای بیشتری قرار داده است

عضو شورای مرکزی جنبش حزب الله لبنان تاکید کرد که اسرائیل در نتیجه تحولات اخیر منطقه در تنگنای بیشتری قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری العهد، شیخ نبیل قاووق عضو شورای مرکزی جنبش حزب الله لبنان گفت: با وجود همه تیرگی‌ها، تاریکی‌ها و بحران‌های‌پی‌درپی، تنها یک چراغ درخشان وجود دارد و آن مقاومت است.

وی افزود: تهدیدات نتانیاهو در برابر صخره معادلات مقاومت در هم شکسته می‌شود و ارتش دشمن اعتراف می‌کند که از رویارویی با حزب‌الله هراس دارد. اسرائیل مهمترین موفقیت خود را در هفته‌های اخیر این مساله می‌داند که توانسته حزب‌الله را از جنگ منصرف کند.

شیخ قاووق همچنین خاطر نشان کرد قبل از تشکیل گروههای مقاومت، اعراب فقط صحبت می‌کردند و اسرائیل سرزمین‌هایشان را اشغال می‌کرد، اما امروز این مقاومت است که معادلات منطقه را تحمیل می‌کند.

وی افزود: امروز برای لبنان افتخار بزرگی است که تسخیرناپذیرترین و مستحکم‌ترین کشور منطقه در مقابل تهدیدات اسرائیل است چرا که هرگز در تاریخ لبنان سابقه نداشته که قوی‌ترین حلقه مقاومت در برابر تجاوز و تهدیدات رژیم صهیونیستی باشد.

شیخ قاووق همچنین تصریح کرد که توافق و نزدیک شدن کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس به ایران، سوریه، یمن و عراق به معنای موفقیت محور مقاومت در دستیابی به معادلات جدید سیاسی و میدانی در منطقه است که باعث تغییر معادلات در منطقه شد.

وی همچنین تاکید کرد که بحران‌های منطقه، اسرائیل را در تنگنای بیشتری قرار داده و آنها امروز در اضطراب و وحشت به سر می‌برد، زیرا در محاصره جبهه‌ها و میدان‌های مسلح موشکی که یادگار معادلات شهیدسلیمانی است، قرار گرفته اند.

قاووق تاکید کرد: شهید سلیمانی برای تقویت مقاومت در یمن، غزه، لبنان، سوریه و عراق تلاش کرد تا بتوانند زرادخانه موشکی مخربی در اختیار داشته باشند که در مقابل تهدیدات رژیم صهیونیستی از خود دفاع کنند.

کد خبر 5756548

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha