۱ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۲۲:۲۵

به مناسبت عید فطر صورت گرفت؛

پیام تبریک معاون اول رئیس‌جمهور به دولت‌ها و ملت‌های مسلمان

پیام تبریک معاون اول رئیس‌جمهور به دولت‌ها و ملت‌های مسلمان

معاون اول رئیس‌جمهور در پیام‌هایی جداگانه به نخست وزیران و همتایان خود در کشورهای اسلامی، عید سعید فطر را عید بازگشت به سرشت پاک انسانی توصیف کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور در پیام‌هایی جداگانه به نخست وزیران و همتایان خود در کشورهای اسلامی، عید سعید فطر را عید بازگشت به سرشت پاک انسانی توصیف کرد و این روز را به دولت‌ها و ملت‌های مسلمان تبریک گفت.

مخبر در بخشی از این پیام‌ها تصریح کرد: عید فطر لحظه جشن و سرور حقیقی برای گذر از آزمون الهی و موسم شعف و شادمانی بندگانی است که با پارسایی و انجام عمل صالح، مسیر روشن تعالی را پیموده و به وصال و قرب الهی نائل آمده اند.

معاون اول رئیس جمهور در بخش دیگری از این پیام‌ها ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات، اظهار امیدواری کرد به یمن و برکت این عید سعید و در سایه تلاش و همکاری نزدیکتر بتوانیم موجبات برقراری امنیت، رفاه و آرامش روزافزون ملت‌های مسلمان را مهیا کنیم.

کد خبر 5760851

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • M.V IR ۰۱:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۲
      0 0
      ⚫️ حضرت آقای دادستان کل کشور؛ من اعتراض دارم... ⚫️ وزارت صهیو.نیستی صمت در اسفند 1401 اعلام کرد هر کس با واریز 100 میلیون در سامانه یکپارچه خودرو شرکت کند، در سال 1402 خودرو تحویل خواهد گرفت...! ❌ اولا وزارت صهیونیستی صمت به چه حقی شهروندان را درجه بندی کرده است؟ ❌ دوم یک نفر از نهادهای نظارتی بگوید