۳ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۲:۳۴

مهر گزارش می‌دهد؛

قزوین آماده حضور در لیگ برتر فوتبال/همه پشتیبان شمس آذر هستیم

قزوین آماده حضور در لیگ برتر فوتبال/همه پشتیبان شمس آذر هستیم

قزوین- تاریخ سازی و صعود تیم فوتبال شمس آذر به لیگ برتر فوتبال کشور موجی از شادی و همدلی را در بین مردم و مسئولان استان قزوین ایجاد کرده است.

خبرگزاری مهر - گروه استان‌ها: تیم فوتبال شمس آذر با تاریخ سازی و قهرمانی در لیگ دسته اول به عنوان اولین نماینده تاریخ استان قزوین قاطعانه راهی لیگ برتر شد.

یاران سعید دقیقی با ثبت رکوردی ماندگار با ۱۱ امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم جدول و ۶۱ گل زده ضمن اینکه لقب هجومی ترین تیم سال ایران را کسب کرد چهار هفته مانده به پایان مسابقات عنوان قهرمانی را کسب کرد.

کار شمس آذر زمانی ماندگار می‌شود که با نگاهی به جدول نام تیم‌های صاحب نامی همچون استقلال خوزستان، فجر سپاسی، سایپا، چادرملو و خیبر خرم آباد را پایین‌تر از شمس آذر می‌بینیم.

با پیروزی و قهرمانی شب گذشته شمس آذر حالا استان قزوین خود را آماده حضور در لیگ برتر می‌کند و مسئولان استان نیز با درک شرایط پیچیده و سخت لیگ برتر آمادگی خود را برای همراهی و حمایت از این تیم اعلام کرده‌اند.

همه پشتیبان شمس آذر هستیم

اعلایی استاندار قزوین شب گذشته اولین واکنش را نسبت به این صعود داشت. وی که در هفته‌های اخیر جلسات متعددی را برای حمایت از شمس آذر برگزار کرده شب گذشته با انتشار پستی در فضای مجازی از حمایت خود و مدیران از این تیم خبر داد.

اعلایی بیان کرد: «تیم شمس‌آذر برای استان قزوین افتخار و نشاط آفرید. همه پشتیبانش هستیم.»

قزوین آماده حضور در لیگ برتر فوتبال/همه پشتیبان شمس آذر هستیم

با همت و حمایت مسئولان شاهد درخشش شمس آذر باشیم

آیت الله عابدینی نماینده ولی فقیه در استان قزوین نیز با انتشار پستی در فضای مجازی این قهرمانی را تبریک گفت. آیت الله عابدینی در پست خود بیان کرد: «قهرمانی مقتدرانه و تاریخی تیم فوتبال شمس آذر قزوین در لیگ آزادگان و صعود به لیگ برتر فوتبال ایران را که موجب امیدآفرینی و خوشحالی زائدالوصف مردم استان قزوین شد به مردم شریف استان، بازیکنان، کادر فنی و مدیران تیم فوتبال شمس آذر تبریک عرض می‌کنم. امیدوارم با همت و حمایت‌های بیشتر مردم و مسئولان شاهد موفقیت و درخشش تیم شمس آذر در لیگ برترفوتبال کشور باشیم و این تیم خوب در فصل آینده فوتبال کشور نیز نماینده سربلند و شایسته ای برای استان قزوین باشد.»

شمس آذر پدیده قزوین است

علی فرمانی رئیس شورای اسلامی و مهدی صباغی شهردار قزوین نیز در پیامی این قهرمانی را تبریک گفتند. در این پیام مشترک آماده است: شور، نشاط و شعف مردم قزوین در پی موفقیت‌های تیم فوتبال شمس آذر به‌ویژه در این فصل و در یک سال گذشته به یکی از پدیده‌های ثابت و امیدوار کننده در شهر و استان قزوین بدل شده است.

بازیکنان و کادر فنی این تیم مزد تمامی زحمات خود و هواداران با اخلاق و پرشور آن مزد حمایت‌های بی‌دریغ‌شان را گرفتند و دل مردم این دیار با قهرمانی مقتدرانه و زودهنگام در لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور جام آزادگان و صعود به لیگ برتر شاد شد.

این‌جانبان این موفقیت بزرگ را به مردم عزیز قزوین و هواداران غیور این تیم، جناب آقای سعید دقیقی سرمربی، کادر فنی و بازیکنان تاریخ ساز شمس‌آذر تبریک عرض می‌کنیم.

قزوین آماده حضور در لیگ برتر فوتبال/همه پشتیبان شمس آذر هستیم

همه مدیران و مسئولین باید پای کار این تیم باشند

سعید دقیقی سرمربی تاریخ ساز شمس آذر نیز در رابطه با لزوم حمایت از تیم در نشست خبری پس از پایان اظهار کرد: فضای فوتبال لیگ برتر فضای سخت و حرفه‌ای با بازیکنان با کیفیت با بودجه‌های بالا است.

وی افزود: در همین لیگ دسته یک نیز تیم‌هایی مثل سایپا، استقلال خوزستان، چادرملو، فجرسپاسی، خیبر و یا مس شهر بابک حضور دارند که هولدینگ های اقتصادی قوی پشت سر آنها ایستاده اند

سرمربی تیم فوتبال شمس آذر بیان کرد: در لیگ برتر فاصله باشگاه‌ها از نظر مالی مهم است و شمس آذر علی رغم همه کارهای بزرگی که مدیران باشگاه انجام داده اند نمی‌تواند با تیم‌هایی که کمپ تمرینی آن با داشته‌های شمس آذر برابر است و بودجه ۵۰۰ میلیاردی دارد رقابت کند.

وی با بیان اینکه فاصله تیم قزوین با تیم‌های لیگ برتری خیلی زیاد است، عنوان کرد: باید برای حضور و استقرار در لیگ برتر تلاش کنیم اما بودجه این تیم کار سختی است.

دقیقی تاکید کرد: همه مدیران و مسئولین باید پای کار بیایند و باید حمایت‌ها پررنگ‌تر باشد.

اما مردم قزوین نیز پس از این بازی با شادی در خیابان‌های اطراف ورزشگاه نشان دادند موفقیت این تیم نقش مهمی در شادی و خوشحالی مردم شهر داشته است.

بدون شک مطالبه اصلی این مردم از امروز کمک و حمایت از شمس آذر برای حضوری موفق در فصل آینده است و حال مدیران استان باید برای یک حضور موفق برنامه ریزی داشته باشند.

باشگاه شمس آذر تنها پس از دو فصل حضور در لیگ دسته اول کشور موفقیتی بی نظیر را کسب کرده و بدون شک مواجهه با تیم‌های بزرگ لیگ برتر نیازمند یک پشتوانه حمایتی سنگین از سوی مردم و مسئولان است.

کد خبر 5761487

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha