۵ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۸:۳۱

فرمانده سپاه اردبیل:

سپاه پناهگاه امن ملت ایران و مستضعفان است

سپاه پناهگاه امن ملت ایران و مستضعفان است

اصلاندوز - فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: سپاه امروز به پناهگاه امن ملت ایران و همه مستضعفان جهان تبدیل شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار غلامحسین محمدی اصل بعدازظهر سه شنبه در یادواره شهدای فرهنگی و دانش آموزی شهرستان اصلاندوز در قالب کنگره ملی ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل در مسجد امام شهر اصلاندوز اظهار کرد: هشت سال دفاع مقدس یک گنجینه بود به طوری که امروز با بهره‌گیری از این گنجینه پیشرفت‌های چشمگیری به دست آمده و ایران اسلامی به یکی از ملت‌ها و کشورهای توسعه یافته جهان تبدیل شده است.

دبیر کل کنگره ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل خاطرنشان کرد: خانواده شهدا با تربیت فرزندان شجاع خود و ایثارگران با حضور در جبهه‌های دفاع مقدس حماسه‌های بزرگی خلق کردند که برای همه الگو هستند و دعای خیر آنها بزرگترین پشتوانه برای همه است.

محمدی اصل گفت: استکبار جهانی از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون برای آنکه مردم از ارزش‌های نظام دست بردارند در حد توان خود از هیچ ترفند و هجمه‌ای علیه میهن اسلامی ما دریغ نکرده است.

وی با بیان اینکه توطئه‌های دشمنان روز به روز علیه کشور و ملت‌های مسلمان بیشتر می‌شود، اضافه کرد: جنگ نرم دشمنان به مراتب پیچیده‌تر از جنگ سخت است که مواجهه با آن آمادگی و بصیرت بیشتری لازم دارد.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل افزود: امروز خدمت بی‌منت به مردم در واقع جهاد فی‌سبیل‌الله است و سپاه پناهگاه امن ملت ایران و مستضعفان است به طوری که از روزهای نخست تأسیس خود را خادم مردم و پاسدار انقلاب می‌داند که در دوران ۴۴ ساله انقلاب برای تحقق آرمان‌ها و پیشرفت کشور با تمام توان پای کار بوده و از هیچ تلاشی دریغ نکرده است.

محمدی اصل با بیان اینکه امروز سرمایه گذاری دشمن در فضای مجازی است، اظهار کرد: جنگ دشمن علیه ملت از طریق رسانه‌های دروغین با لجن‌پراکنی آغاز شده است و فرهنگیان و دانش آموزان نقش و مسئولیت سنگین‌تری در مقابله با این هجمه‌ها دارند.

وی گفت: ملت ایران اراده فولادین دارد و مصداق سوره «انا عطیناک الکوثر» هستند، همانند شهدا انسان‌های مؤمن‌، متدین‌، مخلص‌، خداباور، استکبارستیز، دشمن‌شناس و ادامه‌دهندگان آرمان و اهداف شهدا و پشتیبان نظام بوده و خواهند بود.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل تأکید کرد: مسئولان باید با روحیه جهادی و انقلابی در خدمتگزاری به ملت با بصیرت و همیشه در صحنه ایران مصمم‌تر باشند.

کد خبر 5763383

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha