۵ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۲۰:۰۹

مشاور نیروهای پشتیبانی سریع:

نبرد فقط با تسلیم شدن «برهان» به پایان می‌رسد

نبرد فقط با تسلیم شدن «برهان» به پایان می‌رسد

مشاور فرمانده نیروهای پشتیبانی سریع سودان گفت: نیروهای پشتیبانی سریع بر نود درصد از مراکز دولتی و حاکمیتی مسلط هستند در حالی که ارتش بر شبکه های اجتماعی مسلط است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، هارون محمود مدیخیر مشاور فرمانده نیروهای پشتیبانی سریع سودان گفت: ما به آتش بس پایبندیم و این درگیری باید تمام شود. ما به توافق چارچوب و تحویل قدرت به غیرنظامیان پایبندیم.

وی افزود: ما مایل به این جنگ نبودیم اما فرمانده نیروهای مسلح ما را مجبور کرد. جریانات افراطی وارد فاز درگیری در کشور شده اند.

هارون محمود مدیخیر گفت: این جنگ تمام نخواهد شد مگر با تسلیم شدن البرهان. عبدالفتاح البرهان در حالی که هم اکنون در مخفیگاه است چگونه می‌خواهد سودان را به پیش ببرد.

وی افزود: نیروهای پشتیبانی سریع بر نود درصد از مراکز دولتی و حاکمیتی مسلط هستند در حالی که ارتش بر شبکه‌های اجتماعی مسلط است.

مشاور حمیدتی تاکید کرد: امکان تمدید آتش بس وجود دارد و ما به دنبال صلح هستیم نه جنگ.

وی تاکید کرد: جنگ با هدف توقف چرخ تحول دموکراتیک در کشور به راه افتاد. ما با خلیفه حفتر یا هیچ کشور خارجی در زمینه تسلیحاتی در ارتباط نیستیم. ما از دخالت طرف‌های خارجی در راستای دست یابی به راه حل در سودان استقبال می‌کنیم.

کد خبر 5763385

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha