۶ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۲:۵۷

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران:

روز گذشته ۱۲۸۷ تُن مرغ در تهران توزیع شد/ قطعه بندی تخلف است

روز گذشته ۱۲۸۷ تُن مرغ در تهران توزیع شد/ قطعه بندی تخلف است

تهران- رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران قطعه بندی مرغ را تخلف دانست و گفت: در بحث تأمین مرغ مشکلی وجود ندارد و روز گذشته در سطح تهران به مقدار یک هزار و ۲۸۷ تُن مرغ توزیع شد.

جبرئیل برادری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه قطعه بندی مرغ در فروشگاه‌ها و مراکز عرضه تخلف است، اظهار داشت: قطعه‌بندی مرغ نباید انجام شود.

وی از گشت مشترک سازمان جهاد کشاورزی و اداره کل دامپزشکی استان تهران در این خصوص خبر داد و گفت: پس از شناسایی افراد متخلف، آن‌ها را جهت برخورد به تعزیرات معرفی می‌کنیم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران با بیان اینکه بازار مرغ در دست مدیریت است، گفت: در بحث تأمین مرغ گرم و منجمد به اندازه نیاز فروشگاه‌ها مشکلی وجود ندارد و در روز گذشته در سطح تهران به مقدار یک هزار و ۲۸۷ تن مرغ گرم و منجمد توزیع شده است و مشکلی در خصوص تأمین مرغ نداریم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران با اشاره به اینکه مردم در این خصوص نگرانی نداشته باشند، ادامه داد: البته تولیدکنندگان مرغ به دلیل افزایش هزینه‌های جانبی از قیمت فعلی مرغ ناراضی هستند و در این خصوص شورای عالی قیمت‌گذاری در حال بررسی موضوع است که به محض جمع‌بندی، نتیجه آن اعلام می‌شود، اما در حال حاضر قیمت مرغ همان قیمت مصوب است.

کد خبر 5764000

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha