۶ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۲۲:۰۷

معاون کانون‌های تخصصی آستان قدس رضوی در البرز:

البرز ۴۰۰ فرهنگی خادمیار و یاور رضوی دارد/سیره رضوی ترویج شود

البرز ۴۰۰ فرهنگی خادمیار و یاور رضوی دارد/سیره رضوی ترویج شود

کرج- معاون کانون های تخصصی آستان قدس رضوی البرز گفت: کانون های تخصصی آستان قدس رضوی در البرز ۷ هزار نفر عضو دارد که ۴۰۰ نفر ازآنان فرهنگیان استان هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، یدالله مصطفایی عصر چهارشنبه در همایش کانون تخصصی تعلیم و تربیت رضوی البرز که در کانون فرهنگی تربیتی شهید فهمیده کرج برگزار شد، اظهار کرد: کانون‌های تخصصی آستان قدس رضوی در البرز ۷ هزار نفر عضو دارد که ۴۰۰ نفر از آنان فرهنگیان استان هستند.

وی افزود: ترویج سیره رضوی در بین مخاطبان مهمترین هدف کانون‌های تخصصی آستان قدس رضوی در استان‌ها را تشکیل می‌دهد.

معاون کانون‌های تخصصی آستان قدس رضوی البرز خاطرنشان کرد: مسئولیت خادمان حضرت بسیار سنگین است و زمانی که لباس خدمت را می‌پوشیم باید دارای ویژگی‌های خادم امام مهربانی‌ها از جمله خوشرو یی، خوش برخورد ی، مهربان بودن و داشتن لبخند مهر در برابر زائران حرم مطهر را فراموش نکنیم.

وی یادآور شد: هدف از ایجاد شبکه‌های خادم‌یاری در استان‌ها هم ترویج سیره رضوی در بین مردم است که باید با انجام فعالیت‌هایی که در کانون‌های مختلف بر اساس توانمندی که داریم، انجام وظیفه کنیم.

مصطفایی ادامه داد: انتظار خادمی، لحظات خاصی دارد که برای داشتن شیفت در حرم مطهر امام مهربانمان لحظه شماری می‌کنیم اما در کنار این مسئولیت می‌بایست به سایر وظایفمان عمل کنیم.

وی تصریح کرد: سیره رضوی را باید در محله‌ها و همشهری‌ها ترویج کنیم تا مخاطبان از این موهبت الهی بهره بیشتری ببرند.

معاون کانون‌های تخصصی آستان قدس رضوی استان البرز تاکید کرد: فرهنگیان در ترویج سیره رضوی و ارائه خدمات به مخاطبان جامعه هدف آموزش و پرورش مسئولیت مهم و اثربخشی بر عهده دارند.

کد خبر 5764559

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha