۷ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۰:۲۲

نماینده مردم اردبیل در مجلس:

وزیر صمت این بار رأی بقا نمی‌آورد

وزیر صمت این بار رأی بقا نمی‌آورد

اردبیل- نماینده مردم اردبیل، نیر،‌ نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر صنعت، معدن و تجارت در استیضاح هفته آینده رأی بقا و ماندن نمی‌آورد.

صدیف بدری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: نمایندگان در این مرحله از استیضاح دیگر نمی‌خواهند وزیر صمت در وزارتخانه بماند و قطعاً با رأی مخالفان «سید رضا فاطمی امین» رخت خود را از وزارتخانه صنعت، معدن و تجارت بر می‌بندد.

وی تصریح کرد: در هفته آینده یکشنبه جلسه استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت در مجلس برگزار می‌شود هر چند عده‌ای می‌خواهند جلسه استیضاح به هفته آینده موکول شود.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی دلیل این کار را ارائه لایحه ۲ فوریتی دولت به مجلس برای تشکیل سازمان بازرگانی اعلام کرد و گفت: این موضوع هیچ ربطی به استیضاح وزیر ندارد و در اراده استیضاح‌کنندگان خللی به وجود نمی‌آید.

بدری به مسئله حاشیه‌ای تحویل ۷۰ خودروی شاسی بلند از سوی وزیر به نمایندگان استیضاح‌کننده اشاره کرد و افزود: بنده در دور قبل نیز یکی از افراد مصر برای استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت بودم و چنین چیزی را مشاهده نکردم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: این موضوع از دوره قبل استیضاح مطرح بوده ولی بعید به نظر می‌رسد نمایندگان چنین خودرو و تحفه‌ای را قبول کرده باشند.

بدری اضافه کرد: تعداد زیادی از نمایندگان که استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت را پیگیر بودند به هیچ وجه در فضای سیاسی و یا داد و ستدهای احتمالی قرار نگرفتند و بر عزم خود برای استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت مصمم و پابرجا هستند.

کد خبر 5764719

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۲:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
      0 0
      ازلحاظ منطقی کل سیستم دولت بااین عملکرد دوساله می بایست ردصلاحیت شوند. مثل روز روشن است که این گونه متون تحت هیچ شرایط منمتشر نمی شود اما ای کاش وای کاش سیستم نقد پذیر باشد