۷ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۲۰:۰۳

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس خواستار شد؛

دولت امتیازات ویژه‌ای درحوزه اقتصادی به خرمشهر و آبادان ارائه دهد

دولت امتیازات ویژه‌ای درحوزه اقتصادی به خرمشهر و آبادان ارائه دهد

آبادان- نماینده مردم خرمشهر در مجلس گفت: برای ارتقای معیشت مردم و توسعه اقتصادی منطقه از دولت انتظار می‌رود که در حوزه گمرکات، بنادر و… امتیازات ویژه‌ای به شهرهای آبادان و خرمشهر ارائه دهد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید لفته احمد نژاد عصر امروز پنجشنبه در جلسه شورای اداری منطقه آزاد اروند و با حضور وزیر اقتصاد و دارایی برگزار شد، بیان کرد: پس از جنگ تحمیلی اقدامات بزرگ و ویژه‌ای توسط دولت در خرمشهر و آبادان انجام نشده است.

وی با اشاره به سفرهای وزیر اقتصاد به شهرهای آبادان و خرمشهر اضافه کرد: از دولت انتظار می‌رود خدمات و امکانات بیشتری در این شهرستان‌ها ایجاد کند چرا که وزیر اقتصاد در روز جاری با حضور در شهرهای آبادان و خرمشهر بخشی از معضلات را دید.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس مطرح کرد: برای ارتقای معیشت مردم و توسعه اقتصادی منطقه از دولت انتظار می‌رود که در حوزه گمرکات، بنادر و… امتیازات ویژه‌ای به شهرهای آبادان و خرمشهر اعطا کند چرا که توسعه اشتغال سبب کاهش و از بین رفتن آسیب‌های اجتماعی و در نتیجه حصول امنیت می‌شود.

نماینده مردم خرمشهر در مجلس تاکید کرد: اگر در مینوشهر در حوزه گردشگری، اشتغال، فرهنگ و… سرمایه‌گذاری شود، این امور سبب توسعه این شهر خواهد شد.

کد خبر 5765175

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha