۸ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۸:۵۹

نماینده مردم ایلام در مجلس خبر داد؛

پایان عملیات آسفالت پروژه چشمه چاهی-سفیدخانی ظرف ۲هفته آینده

پایان عملیات آسفالت پروژه چشمه چاهی-سفیدخانی ظرف ۲هفته آینده

ایلام-نماینده مردم ایلام در مجلس از پایان عملیات آسفالت پروژه چشمه چاهی - سفیدخانی ظرف ۲هفته آینده خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی‌اکبر بسطامی عصر پنجشنبه در بازدید از پروژه چشمه چاهی- سفیدخانی از اتمام عملیات آسفالت این محور ظرف دو هفته آینده خبر داد.

وی با اشاره به دیدار اخیر مسئولان نظام با مقام معظم رهبری اظهار داشت: اطاله اجرای پروژه‌ها در کشور از جمله موارد مطرح شده توسط مقام معظم رهبری در این دیدار بود و خوشبختانه با روی کار آمدن دولت سیزدهم و تلاش‌های صورت گرفته، امروز پس از سال‌ها شاهد تحقق مطالبه چندین ساله مردم شهرستان سیروان به ویژه چشمه چاهی- سفیدخانی هستیم.

وی در ادامه به دیگر پروژه تاثیر گذار در مسیر توسعه شهرستان سیروان اشاره کرد و افزود: از مسیرهای تاثیر گذار در ارتباط شهرستان سیروان با دیگر مناطق تکمیل مسیر سرتنگ-هلسم (راه ارتباطی شهرستان چرداول به شهرستان سیروان) است، که از محل اعتبارات عمرانی در سال ۱۴۰۲ عملیات اجرایی این مسیر نیز آغاز خواهد شد.

بسطامی در پایان با اشاره به ۳ پروژه قاضی خان بدره، چشمه چاهی-سفیدخانی و سرتنگ هلسم اظهار داشت: با تکمیل و بهره‌برداری از این سه پروژه، بخش عمده‌ای از دغدغه مردم شریف شهرستان سیروان مبنی بر بهره‌مندی از راه مواصلاتی ایمن مرتفع خواهد شد

کد خبر 5765349

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha