۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۸:۲۰

بلینکن: نمی‌توان حمله پهپادی به کرملین را تأیید کرد!

بلینکن: نمی‌توان حمله پهپادی به کرملین را تأیید کرد!

وزیر خارجه آمریکا امروز در سخنانی ادعا کرد: نمی‌توان حمله پهپادی به کرملین را تأیید کرد!

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تاس، «آنتونی بلینکن» وزیر خارجه آمریکا امروز چهارشنبه و به دنبال آشکار شدن ابعاد جدیدی از اقدام اوکراین در حمله پهپادی به کاخ کرملین اعلام کرد: ایالات متحده گزارش هایی مبنی بر تلاش برای حمله هواپیماهای بدون سرنشین به کرملین را مشاهده کرده است؛ اما هنوز نمی توان آنها را تایید کرد.

وزیر خارجه آمریکا در این باره ادامه داد: ما نمی دانیم چه اتفاقی رخ داده است. من هر خبری را که از کرملین منتشر می شود، با تردید زیاد نگاه می کنم. این به اوکراین بستگی دارد که چگونه از خود دفاع کند و تمامیت ارضی و حاکمیت خود را بازگرداند.

«آنتونی بلینکن» اضافه کرد: روسیه قبلاً از نظر راهبردی شکست خورده است و من به توانایی اوکراین برای موفقیت در بازپس گیری بخش بزرگی از خاک خود اعتماد دارم.

یک مقام دولت اوکراین پیشتر نسبت به حمله پهپادی به کاخ کرملین روسیه اظهار بی‌اطلاعی کرد.

این مقام ارشد در ریاست‌ جمهوری اوکراین امروز چهارشنبه و در واکنش به حمله پهپادی به کاخ ریاست‌ جمهوری روسیه اعلام کرد حمله‌ ای که کرملین را هدف قرار داد، به اوکراین ارتباطی ندارد.

این مقام ارشد در ریاست‌جمهوری اوکراین ادعا کرد که حمله به کرملین هیچ دستاوردی برای این کشور ندارد و وضعیت در میدان نبرد را نیز تغییر نمی‌دهد.

کد خبر 5770579

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha