۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۱:۱۴

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج:

رسالت بسیج همراه سازی افکار عمومی با آرمان های انقلاب است

رسالت بسیج همراه سازی افکار عمومی با آرمان های انقلاب است

گرگان- معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج رسالت این نهاد را همراه سازی افکار عمومی با آرمان‌های انقلاب دانست و گفت: انقلاب اسلامی با مردم تعریف می‌شود و آن ها اصلی ترین پشتوانه انقلاب هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسین معروفی پیش از ظهر پنج شنبه در جلسه قرارگاه فرمان اعتلای بسیج سپاه نینوا گلستان، اظهار کرد: حضرت امام خمینی (ره) در پیام به حجاج در سال ۶۶ فرمودند: «ای نشستگان در مقابل خانه خدا به ایستادگان در مقابل دشمنان خدا دعا کنید» لذا برادران و خواهران یقین بدانید خطاب این «ایستادگان در مقابل دشمنان خدا» شما هستید.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج کشور افزود: دشمن به دنبال این است که استحکام درونی ما را مورد ضربه قرار دهد اما در نقطه مقابل اسلام ناب محمدی (ص) دنبال برقراری استحکام فردی، سازمانی و عمومی در سطح جامعه است.

معروفی بیان کرد: ما باید با اجرای صحیح طرح اعتلای بسیج پرچم نظام و انقلاب را در قله اقتدار به اهتزار درآوریم.

وی ادامه داد: باید بدانیم در اجرای طرح اعتلای بسیج ما پاسدار انقلاب امام زمان (عج) و حکومت اهل بیت (ع) هستیم و با اقتدا به سیدالشهدا (ع) زندگی می‌کنیم لذا با نگاهی جهادی و شبانه روزی باید فرمان امام جامعه را عملیاتی کنیم.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج تصریح کرد: بر اساس فرماندهی رهبر معظم انقلاب، بسیج طول و عرض کل انقلاب اسلامی است و اجرای این فرمان یک دغدغه فراسرزمینی در منطقه غرب آسیا است.

معروفی رسالت بسیج، را همراه سازی افکار عمومی و مردم با آرمان‌های انقلاب اسلامی دانست و گفت: انقلاب اسلامی با مردم تعریف می‌شود و اصلی ترین پشتوانه این انقلاب الهی مردم ما هستند.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج با اشاره به اهمیت جهاد تبیین، جهاد خدمت و نشاط و جهاد امیدآفرینی را کلیدواژه اساسی فعالیت‌های بسیج در سطح ناحیه، حوزه و پایگاه‌های مقاومت بسیج برشمرد و گفت که امروز این امر وظیفه همه ما است.

کد خبر 5770973

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha