۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۴:۲۳

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

پیگیری مشکلات تا رسیدن به نتیجه/هدف رسیدن به تمدن اسلامی است

پیگیری مشکلات تا رسیدن به نتیجه/هدف رسیدن به تمدن اسلامی است

بیرجند-نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: مشکلات تا رسیدن به نتیجه باید پیگیری شود و در حد مطرح شدن باقی نماند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید علیرضا عبادی صبح شنبه در شورای فرهنگ عمومی خراسان جنوبی که با حضور دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور و استاندار خراسان جنوبی برگزار شد، اظهار کرد: انقلاب اسلامی در ذات خودش معجزه قرن است و هدف نهایی آن رسیدن به تمدن اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه راه‌های عظیم و ناباوری را جلو آمدیم و راه‌های سخت و خرمشهرهای دیگر در پیش داریم، افزود: تحقق هر امری مبتنی بر دو اصل وجود مقتضی و نبود مانع است.

امام جمعه بیرجند با اشاره به اینکه مقتضی وجود دارد و دلیلش قریب ۴۵ سال است که مردم با وجود همه مشکلات پای این نظام اسلامی ایستادند و توقع آنان پیاده شدن اسلام و عدالت است، گفت: البته بخشی از موانع بیرونی است و دشمنان تمام گزینه‌ها را به صورت بین‌المللی علیه اسلام و انقلاب به کار بردند و هیچ محدودیتی ندارند.

عبادی ادامه داد: دشمنان انسان‌های کارآمد و مؤثر و مفید را از سر راهشان برمی‌دارند و این اقدام خود را با شهادت علامه مطهری شروع کردند و تاکنون بیش از ۲۵۰ هزار از بهترین‌های ما را از سر راه خود برداشتند، چون این انسان‌ها کارساز و مدیر و مدبر بودند که جمهوری اسلامی را پیاده می‌کردند.

وی بیان کرد: البته انقلاب اسلامی معجره خداوند است و در کنار این همه ریزش‌ها، رویش‌های خوبی داشتیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به نفوذ دشمن در تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی‌ها و جنگ اراده‌ها، تصریح کرد: دشمن تمام گزینه‌ها را به صورت کارشناسی آورده و ۴ هزار اتاق فکر دارد که کوچک‌ترین کارها را هم کارشناسی می‌کنند.

عبادی به مشکلات درونی کشور اشاره و عنوان کرد: دشمنان مشغول تخریب فرهنگ انقلاب اسلامی هستند به گونه‌ای که در گذشته مسئول درجه اول در همین استان در سخنرانی خود گفت ما آمدیم فرهنگ مردم را تغییر دهیم.

امام جمعه بیرجند گفت: دولت سیزدهم دولت موفقی است و به خصوص شخص رئیس جمهور که زحمات بسیاری می‌کشند و حضور فعالی دارند اما متأسفانه جریان ایجاد می‌کنند که چند وزیر استیضاح می‌شوند یا استیفا می‌دهند.

به گفته وی؛ این فرصت طلایی که امروز به دست اهل ایمان افتاده اگر بهره‌برداری درست شود ما به کوری چشم بیگانه‌ها، آمریکا، اروپا و صهیونیست در پیاده کردن آرمان‌های انقلاب موفق خواهیم بود.

عبادی با تأکید بر اینکه ما با آرمان‌های انقلاب فاصله نداریم گفت: بنابراین مشکلی که مطرح می‌شود باید پیگیری و حل شود نه اینکه فقط طرح شود.

وی بیان کرد: باید به اهداف انقلاب که بالاترین آن وصول به تمدن اسلامی که روح و جان یک فرهنگ صحیح اسلامی و انسانی است برسیم.

امام جمعه بیرجند در پایان تأکید کرد: اگر هر مسئولی در حدی که متوجه اوست کارش را درست انجام دهد ما با آرمان‌های انقلاب فاصله زیادی نداریم.

کد خبر 5772516

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha