۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۷:۵۴

مدیرعامل آب منطقه ای آذربایجان غربی:

طرح آبیاری و زهکشی سد مخزنی سیلوه امسال خاتمه می یابد

طرح آبیاری و زهکشی سد مخزنی سیلوه امسال خاتمه می یابد

ارومیه - مدیرعامل شرکت آب منطقه ای آذربایجان غربی گفت: طرح آبیاری و زهکشی سد مخزنی سیلوه از مصوبات سفر رئیس جمهور به آذربایجان غربی امسال خاتمه می یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، مجید رستگاری بعد از ظهر دوشنبه در بازدید معاون اجرایی رئیس جمهور از ایستگاه پمپاژ سد مخزنی سیلوه اظهار کرد: برای اجرای این طرح ۳۰۰ میلیارد تومان از محل سفر رئیس جمهور به استان مصوب شده است.

وی ادامه داد: تا کنون ۱۳۱ میلیارد تومان تخصیص داده شده است ودر صورت پرداخت ۱۶۹ میلیارد تومان باقی مانده طرح آبیاری و زهکشی سد مخزنی سیلوه تا پایان سال به بهره برداری خواهد رسید.

مدیر عامل آب منطقه‌ای آذربایجان غربی با بیان اینکه شبکه آبیاری و زهکشی سد مخزنی سیلوه ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، افزود: از مجموع ۱۳ هزار هکتار این طرح ۶ هزار و۶۰۰ هکتار اجرا شده است و ۶ هزار ۴۰۰ هکتار دیگر آن در دست اجراست.

بازدید معاون اجرایی رئیس جمهور از طرح تعریض محور مواصلاتی نقده به پیرانشهر

همچنین بعد از ظهر دوشنبه معاون اجرایی رئیس جمهور از طرح تعریض محور مواصلاتی نقده به پیرانشهر بازدید کرد.

۱۲ کیلومتر از این محور ۴۲ کیلومتری تا کنون مورد بهره برداری قرار گرفته است و طبق برنامه تا قبل از آغاز پیاده رویی اربعین ۱۲ کیلومتر دیگر از این طرح به اتمام خواهد رسید.

برای اجرای این طرح ۵۲۰ میلیارد تومان مصوب شده است که تا کنون ۱۱۰ میلیارد تومان آن تخصیص داده شده است.

محسن منصوری در این بازدید با توجه به اهمیت این طرح در روان سازی ترانزیت پایانه مرزی تمرچین و تسهیل در تردد زائران پیاده رویی اربعین دستور پرداخت سریع مطالبات را صادر کرد.

کد خبر 5774864

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha