۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۴:۲۳

نماینده ولی فقیه در گلستان:

مستکبران همه عالم را برده و اسیر خود می خواهند

مستکبران همه عالم را برده و اسیر خود می خواهند

گرگان- نماینده ولی فقیه در گلستان گفت: مستکبران همه عالم را برده و اسیر خود می خواهند به عنوان مثال اگر در درگیری های امروز اوکراین دقت کنیم، ریشه آن را در سیاست های آمریکا مشاهده می کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی ظهر پنجشنبه در پنجمین کنفرانس بین المللی حقوق بشر آمریکایی از دیدگاه رهبر معظم انقلاب در گرگان اظهارکرد: خداوند متعال در قرآن کریم به خوبی رویارویی انبیا و اولیای الهی با مستکبران را نشان داده و با تبیین درست این نگاه، جهان اسلام با عمق جان خود در برابر نظام سلطه جهانی موضع خواهد داشت.

نماینده ولی فقیه در استان گلستان افزود: دنیای غرب خدا را از صحنه زندگی خارج کرده که نتیجه این امر، سردرگمی بزرگی است که امروز در جوامع غربی شاهد آن هستیم.

امام جمعه گرگان با اشاره به برتری جویی برخی حکومت‌ها، ادامه داد: مستکبران همه عالم را برده و اسیر خود می‌خواهند به عنوان مثال حتی اگر در درگیری‌های امروز اوکراین دقت کنیم، ریشه آن را در سیاست‌های آمریکا مشاهده می‌کنیم.

وی عنوان کرد که مستکبران دیگران را خوار و ذلیل می‌خواهند و این جای تاسف دارد.

نورمفیدی گفت: ایجاد اختلاف و دشمنی در میان جوامع اسلامی بزرگترین گناه است، امری که کشورهای سلطه گر به دنبال آن هستند.

نماینده ولی فقیه در استان گلستان عنوان کرد: همه شبکه‌های ماهواره‌ای که شیعه و سنی را به جان هم می‌اندازند، ریشه در سازمان‌های اطلاعاتی آمریکا و انگلیس دارند.

وی افزود: خطرناک‌ترین دشمنان جهان اسلام گروه‌های تکفیری و داعشی هستند که توسط آمریکا و متحدانش شکل گرفته‌اند که امیدواریم این کنفرانس زمینه آگاهی بخشی مسلمانان را فراهم کند.

کد خبر 5777440

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha