۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۵:۲۳

در بخش مجازی؛

کتابهای بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در نمایشگاه کتاب عرضه می‌شود

کتابهای بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در نمایشگاه کتاب عرضه می‌شود

کتاب‌های انتشارات بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در بخش مجازی سی و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران عرضه می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری مهر، تعدادی از تألیفات انتشارات بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در بخش مجازی سی و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران ویژه علاقه‌مندان و پژوهشگران به حوزه مطالعات بازی عرضه شده است.

کتاب‌های دیپلماسی بازی‌های دیجیتال: مفهوم‌شناسی، جایگاه و ارزیابی، بازی جدی، بازی فراتر از سرگرمی، نظام ملی رده‌بندی سنی بازی‌های رایانه‌ای اسرا (فاز سوم)، مجموعه مقالات برگزیده ششمین دوره کنفرانس بازی‌های رایانه‌ای؛ فرصت‌ها و چالش‌ها در حوزه کودکان و بازی‌های دیجیتال، درآمدی بر سیاست‌گذاری سواد رسانه‌ای و روندهای نوظهور در بازی‌های دیجیتال عناوین منتشر شده انتشارات بنیاد در سال ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ است که در بخش مجازی سی و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برای خرید و استفاده علاقه‌مندان و پژوهشگران حوزه بازی عرضه شده است.

طبق اعلام دست‌اندکاران نمایشگاه، ارائه خدمات در بخش مجازی این‌رویداد ۲۴ ساعته بوده و علاقه‌مندان در هر ساعتی از شبانه‌روز می‌توانند کتاب‌های خود را خریداری کنند و آنها را به صورت رایگان در هر منطقه شهری و روستایی تحویل بگیرند.

همچنین سی و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران امسال در دو بخش حضوری و مجازی در حال برگزاری است و انتشارات بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در بخش مجازی این نمایشگاه نیز حضور دارد.

کد خبر 5782214

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha