۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۲۳:۲۹

رئیس پلیس راهور اردبیل خبر داد؛

حمایت از آموزشگاه‌های رانندگی ویژه بانوان در اردبیل

حمایت از آموزشگاه‌های رانندگی ویژه بانوان در اردبیل

اردبیل- رئیس پلیس راهور استان اردبیل از آمادگی کامل برای توسعه آموزشگاه‌های رانندگی ویژه بانوان در استان اردبیل خبر داد.

سید حجت فتاحی در گفت‌و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: نخستین آموزشگاه رانندگی ویژه بانوان با نیت تکریم بانوان و کرامت‌بخشی به آنها با کادر تمام بانو راه‌اندازی شد تا ارائه خدمات کیفی‌تر و مطلوب‌تر را به بانوان در این حوزه شاهد باشیم.

وی تصریح کرد: بانوان در حوزه رانندگی از مهارت و مراقبت‌های خاص برخوردار هستند و ما کمترین تلفات و تصادفات جرحی و فوتی را از سوی رانندگان بانو در استان شاهد هستیم.

رئیس پلیس راهور استان اردبیل گفت: برای ارتقای توانمندی بانوان در حوزه رانندگی، اولین آموزشگاه رانندگی ویژه بانوان در اردبیل راه‌اندازی شد و ما آمادگی داریم با استقبال این قشر توسعه آموزشگاه‌های ویژه بانوان را در بخش رانندگی شاهد و ناظر باشیم.

فتاحی افزود: قطعاً با ارزیابی دقیق فعالیت نخستین آموزشگاه رانندگی ویژه بانوان در صدد توسعه و راه‌اندازی فازهای بعدی این مجموعه خواهیم بود تا ارائه خدمات به بانوان به شکل تخصصی و با کادر مجرب بانوان انجام شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط خاص استان و ویژگی‌های خاص بانوان این استان در حفظ حجاب و عفاف و همچنین ضرورت همراهی مربیان بانو در عرصه رانندگی، این آموزشگاه راه‌اندازی شد تا به صورت ویژه برای بانوان ارائه خدمات کند.

فتاحی اضافه کرد: قطعاً بسیاری از خانواده‌ها به ویژه بانوان از این آموزشگاه‌های اختصاصی استقبال می‌کنند و انتظار می‌رود شرایط مطلوب‌تری را در افزایش توانمندی و مهارت‌آموزی بانوان شاهد باشیم.

رئیس پلیس راهور استان اردبیل بیان کرد: بررسی‌های ما در سال‌های اخیر نشان می‌دهد که در بین تصادفات درون شهری فوتی، جرحی و خسارتی پایین‌ترین آمار مربوط به رانندگان بانو بوده که با احتیاط و عمل به قوانین سعی کردند کمترین تصادفات را به نام خود ثبت کنند.

کد خبر 5784856

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha