۴ خرداد ۱۴۰۲، ۱۵:۵۷

دبیر ستاد امر به معروف کرج:

آمر به معروف کرجی همچنان در بیمارستان است/ دستگیری یکی از ضاربین

آمر به معروف کرجی همچنان در بیمارستان است/ دستگیری یکی از ضاربین

کرج- دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان البرز گفت: آمر به معروف کرجی که شب گذشته با چندین ضربه چاقو زخمی شده بود، همچنان در بیمارستان است اما یکی از ضاربین وی دستگیر شده است.

حجت‌الاسلام امید کولیوند در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: شب گذشته یکی از شهروندان کرجی حین عبور از پارک نهج‌البلاغه مشاهده می‌کند که چندین نفر متعرض یک دختر شده‌اند و یکی از آنها او را کتک می‌زند.

وی بیان کرد: این فرد در ابتدا با تذکر لسانی قصد ممانعت از آزار و اذیت این دختر توسط این دو نفر را داشت که با حمله یکی از آنها مواجه می‌شود و با چندین ضربه چاقو زخمی شده و ضاربین متواری می‌شوند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان البرز تصریح کرد: به خاطر عمق ضربات واردشده این آمر به معروف به بیمارستان منتقل شده و تحت عمل جراحی قرار می‌گیرد.

وی تصریح کرد: بنا بر اعلام پزشکان در حال حاضر حال وی مساعد است اما به خاطر صدمات وارد شده به ریه وی باید چند روز دیگر در بیمارستان بماند.

کولیوند با بیان اینکه از ابتدای ماجرا پیگیر حال این آمر به معروف بودیم، خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی با ورود به ماجرا و اقدامات پلیسی موفق به شناسایی یکی از این مزاحمین نوامیس و ضاربین شد اما فرد دیگر همچنان متواری است.

وی متذکر شد: از دستگاه‌های انتظامی و قضائی توقع داریم ورود جدی و قاطع در این پرونده داشته باشند تا با این مزاحمین نوامیس و ضاربین آمر به معروف برخورد جدی صورت گیرد و همچنین انتظار داریم تا پرونده به شعبه ویژه امر به معروف ارجاع شود.

کد خبر 5794202

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • reza IR ۰۴:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۵
      0 0
      یاد شهید الداغی افتادم . روجشون شاد